1
НАП ще може да предоставя данъчно-осигурителна информация на клиентите си, които притежават персонален идентификационен код (ПИК) и по телефона чрез колцентър.
Досега агенцията нямаше такава възможност, но последните промени в Данъчно-осигурителния процесуален кодекс дадоха възможност на НАП да предложи новата услуга.

Очаква се Агенцията да въведе проверката за данъци и осигуровки по телефона в близките месеци. Разпоредбите на данъчния кодекс дават 6-месечен срок, в който да се уреди реда и начина за прилагането им.

От създаването си през 2008 г. досега колцентърът на НАП е получил близо 3 милиона запитвания на клиенти. Чрез телефона за информация 0700 18 700 са обслужени 2 200 000 запитвания на клиенти, а служителите на информационния център са отговорили на над 164 400 въпроса, постъпили на електронния му адрес - infocenter@nra.bg.

Автоматизираните справки и информация са ползвани над 680 000 пъти. Статистиката на информационния център сочи още, че пропуснатите обаждания в работно време са под 5 на сто, а доволните от получената информация от служителите на НАП са над 90 на сто.

Средната продължителност на телефонните разговори е 4 минути, пише в съобщението от НАП.  Сподели

ЛАЙФ Най-великите филмови персонажи на всички времена
Има хиляди герои от киното, които трудно можем да забравим. Заради перфектно изградените образи, странните им навици, нечовешките им подвизи.
Какво се крие зад обложките на известни албуми Работи ли диетата ”Зоната” и как