1
Кока-Кола (Coca-Cola) спечели поредната съдебна битка за търговската си марка срещу сирийския производител на безалкохолни напитки Митико (Mitico), предаде БТА.

Общият съд на ЕС постанови, че търговската марка Мастър (Master) на сирийската компания прилича прекалено много на логото, използвано от американския производител на безалкохолни напитки.

Днешното съдебно решение е най-новото по отдавнашния съдебен спор, възникнал, след като Митико подаде молба в Европа да регистрира логото, което използва за брандиране на продуктите си в Сирия и Близкия Изток. За логото Мастър се използва същият шрифт като за Кока-Кола, както и се изобразява камшичето от първата буква, подчертаващо надписа. Кока-Кока спечели и първоначалния иск през 2014 година, но Службата на Европейския съюз за интелектуална собственост (EUIPO) след това издаде ново решение с мотива, че американският производител на безалкохолни напитки не е предоставил достатъчно доказателства, че има опасност марката му да бъде експлоатирана.

Кока-Кола обжалва решението. Съдиите на ЕС отново удовлетвориха иска и анулираха решението за търговската марка, посочвайки, че в бъдеще има риск от получаване на "нечестно предимство", ако Митико започне да продава напитките си в ЕС, според изявление на съда. Фактът, че сирийската компания е регистрирала търговската си марка в блока, предполага, че тя възнамерява да продава стоките си тук, посочва съдът.

Европейската служба за интелектуална собственост има два месеца да обжалва решението пред най-висшия европейски съд - Съда на ЕС.  Сподели

ЛАЙФ Президентът уважи 75-ия рожден ден на Стефан Данаилов
Множество звезди и личности от политиката уважиха празничната програма в Народния театър "Иван Вазов", посветена на Стефан Данаилов.
Двойничка на Бионсе: Феновете й ме преследват Даян Крюгер пропуши заради филмова роля