1
Кока-Кола (Coca-Cola) спечели поредната съдебна битка за търговската си марка срещу сирийския производител на безалкохолни напитки Митико (Mitico), предаде БТА.

Общият съд на ЕС постанови, че търговската марка Мастър (Master) на сирийската компания прилича прекалено много на логото, използвано от американския производител на безалкохолни напитки.

Днешното съдебно решение е най-новото по отдавнашния съдебен спор, възникнал, след като Митико подаде молба в Европа да регистрира логото, което използва за брандиране на продуктите си в Сирия и Близкия Изток. За логото Мастър се използва същият шрифт като за Кока-Кола, както и се изобразява камшичето от първата буква, подчертаващо надписа. Кока-Кока спечели и първоначалния иск през 2014 година, но Службата на Европейския съюз за интелектуална собственост (EUIPO) след това издаде ново решение с мотива, че американският производител на безалкохолни напитки не е предоставил достатъчно доказателства, че има опасност марката му да бъде експлоатирана.

Кока-Кола обжалва решението. Съдиите на ЕС отново удовлетвориха иска и анулираха решението за търговската марка, посочвайки, че в бъдеще има риск от получаване на "нечестно предимство", ако Митико започне да продава напитките си в ЕС, според изявление на съда. Фактът, че сирийската компания е регистрирала търговската си марка в блока, предполага, че тя възнамерява да продава стоките си тук, посочва съдът.

Европейската служба за интелектуална собственост има два месеца да обжалва решението пред най-висшия европейски съд - Съда на ЕС.  Сподели

ЛАЙФ Емилия показа годежния си пръстен
Емилия показа годежния си пръстен от новия си партньор в "Папараци", което ще бъде излъчено в неделя по bTV.
Джулиана Гани с гореща фотосесия сред природата Анна Ермакова - огнената дъщеря на Борис Бекер