Успешното сътрудничество датира вече от повече 40 години. Партньорството занапред ще бъде фокусирано единствено върху реализирането на каузата за изграждане на свят без тютюнев дим – свят, в който онези хора, които вместо да продължат да пушат в бъдеще, да се откажат от най-вредната форма на употреба на никотин – цигарите – и да преминат на бездимни алтернативи, за които има достатъчно научни доказателства, че са с намален риск.

„Ние искаме да предоставим на 1.1 млрд. мъже и жени по света, които пушат, възможността да направят по-добър и информиран избор. Ние сме решени да използваме всички налични ресурси, включително и дейности, свързани с моторните спортове, за да може тази революционна промяна да набере скорост, което е от полза както за пушачите, така и за общественото здраве и обществото като цяло. Ние сме изключително благодарни на Скудерия Ферари за това, че подкрепя тази кауза.“ – заяви Андре Каланцопулос, Главен изпълнителен директор на Филип Морис Интернешънъл.

Повишаване на информираността за иновациите, науката и технологиите за постигане на бъдеще без дим е изключително важно. Наред с твърдия ангажимент на Филип Морис Интернешънъл за постигане на тази цел, от ключово значение е и правителствата, експертите по обществено здраве, научната общност и гражданското общество да отговорят на това предизвикателство и също да допринесат за установяването на разумни и работещи политики, защото хората, които пушат, и тези около тях, заслужават това.

Скудерия Ферари е точният партньор на компанията за поемането на това общо предизвикателство, защото в изпълнение на своите големи амбиции те влагат откривателски дух, технологии и иновации. Партньорството между Филип Морис и Скудерия Ферари не предвижда комуникация на продукти и в следващите месеци ще бъдат обявени повече подробности. Всеизвестен факт е, че при горенето на тютюна се образуват дим и повечето от вредните вещества, които причиняват заболяванията, свързани с пушенето.

От превръщането на Филип Морис в публична компания през 2008 г. са вложени над 4.5 милиарда долара в разработката, научната оценка и изграждането на производствени мощности за широка гама от бездимни изделия, които елиминират горенето. През 2017 г., само две години след началото на търговската реализация на иновативните бездимни продукти, почти 40% от търговските разходи на компанията в световен мащаб са насочени към тях.

Според данни на компанията близо 5 милиона души вече са спрели да пушат и са преминали на бездимните продукти, като краткосрочната цел е поне един от трима потребители, или 40 милиона мъже и жени, да са направили това до 2025 г. Компанията смята, че с подходяща подкрепяща регулация, техният брой може да бъде и по-висок, а обявената инициатива за партньорство с Ферари да бъде катализатор на този процес.

Повече информация относно визията за бъдеще без дим можете да намерите на www.pmi.com.

Информация за Филип Морис Интернешънъл (ФМИ):

ФМИ е водеща международна тютюнева компания за производство и продажба на цигари и други изделия, съдържащи никотин, на пазари извън САЩ. Бездимните продукти, които са по-добрият избор за потребителите в сравнение с продължителното пушене, са нашето бъдеще.

На базата на своите мултидисциплинарни способи за разработването на нови продукти, високотехнологично оборудване и водещи научни постижения, ние се стремим нашите бездимни продукти да отговарят на предпочитанията на потребителите и на строгите нормативни изисквания. Нашата визия е тези продукти да заменят цигарите, което е от полза за пълнолетните пушачи, обществото, нашата компания и нашите акционери.