Сделката включва и румънския бизнес “Оливиера” и е на стойност 10,5 млн. евро.

Освен това Takeaway.com ще инвестира значителна сума в българския пазар, за да развие бизнеса си у нас. С покупката се цели засилването на позициите на европейската компания в Централна и Източна Европа.

Тя вече притежава най-големите компании за доставки на храна в Германия, Австрия, Холандия, Белгия и Полша. Оперира и в Швейцария, Франция, Люксембург, Португалия.

Онлайн сайтът Takeaway.com предлага избор от 31 хил. ресторанта. Освен това той предоставя услуги в 24 европейски града в шест държави за доставки на ресторанти, които нямат подобна собствена услуга.

“С придобиването на BGmenu добавяме към бизнеса си един бързо развиващ се пазар за доставка на храна със значително количество потребители”, казва Жиц Кроен, изпълнителен директор на Takeaway.

BGmenu е лидерът в този сектор за България. Сайтът работи с над 550 заведения и 30 вида кухня в цялата страна. Доставчикът е част от групата HelloHungry, която притежаваше и румънския “Оливиера”.