Китайска компания заменя Sony във FIFA
Vivo измества Sony като официален смартфон спонсор на Световното първенство по футбол.
9
187
Китайската компания Vivo може и да не е особено позната в Европа, но тя вече е на пета позиция в класацията на най-големите производители на смартфони в света, така че е време да е научим името й.
Още повече, че ще го виждаме постоянно през следващите две издания на Световното първенство по футбол през 2018 в Русия и 2022 в Катар.
Китайската компания обяви, че става официален смартфон спонсор на FIFA до 2022 година и така на практика измества Sony, която беше такъв партньор при предходното издание на най-голямото футболно събитие, предава Mobile Bulgaria.
Договорът покрива и изданията на Купата на конфедерациите до 2022 година.
Като част от споразумението логото на Vivo ще присъства в билетите, рекламните панели по време на мачовете, съобщенията за пресата и други ключови промоционални платформи.
Включени са и специални маркетингови активности като правото на компанията да избере гости, които да снимат загряването на играчите преди мачовете. Заедно с това Vivo ще пусне и специален смартфон, който ще е брандиран с логото на Световното първенство по футбол.
Засега не са известни финансовите измерения на договора, но според The Financial Times компанията е платила около 400 милиона евро.
Така Vivo се присъединява към китайските компании Dalian Wanda Group и Hisense Group, които също са спонсори на FIFA.
Още повече, че ще го виждаме постоянно през следващите две издания на Световното първенство по футбол през 2018 в Русия и 2022 в Катар.
Китайската компания обяви, че става официален смартфон спонсор на FIFA до 2022 година и така на практика измества Sony, която беше такъв партньор при предходното издание на най-голямото футболно събитие, предава Mobile Bulgaria.
Договорът покрива и изданията на Купата на конфедерациите до 2022 година.
Като част от споразумението логото на Vivo ще присъства в билетите, рекламните панели по време на мачовете, съобщенията за пресата и други ключови промоционални платформи.
Включени са и специални маркетингови активности като правото на компанията да избере гости, които да снимат загряването на играчите преди мачовете. Заедно с това Vivo ще пусне и специален смартфон, който ще е брандиран с логото на Световното първенство по футбол.
Засега не са известни финансовите измерения на договора, но според The Financial Times компанията е платила около 400 милиона евро.
Така Vivo се присъединява към китайските компании Dalian Wanda Group и Hisense Group, които също са спонсори на FIFA.