Huawei изпревари Apple? | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Huawei изпревари Apple?
Huawei

Huawei изпревари Apple?

Huawei твърди, че е изпреварила Apple по продажби на смартфони.

32 398
Изглежда краят на миналата година отбелязва интересно развитие на пазара на смартфони. Индийското издание NDTV цитира директора на продуктовите центрове на Huawei в Индия Алън Уонг, който твърди, че през декември миналата година китайският производител е задминал Apple по отношение продажбите на смартфони и си е осигурил 13,2% пазарен дял при около 12% за американската компания.

Според него Huawei е изпреварила и Samsung на много пазари, макар че корейците продължават да държат лидерската позиция.

Трябва да отбележим, че пазарните проучвания на Gartner за цялата 2016 дават на Apple 14,4% пазарен дял и 8,9% за Huawei, а за последното тримесечие тези цифри са 17,9% спрямо 9,5%.

По-рано през настоящата година стана ясно, че Huawei изпреварва местния си конкурент Oppo на най-големия пазар - този в Китай. Изглежда сериозните инвестиции на китайската компания в развойна дейност и маркетинг се отплащат.
Huawei изпревари Apple?

Huawei изпревари Apple?

Huawei твърди, че е изпреварила Apple по продажби на смартфони.

32 398 Huawei
Изглежда краят на миналата година отбелязва интересно развитие на пазара на смартфони. Индийското издание NDTV цитира директора на продуктовите центрове на Huawei в Индия Алън Уонг, който твърди, че през декември миналата година китайският производител е задминал Apple по отношение продажбите на смартфони и си е осигурил 13,2% пазарен дял при около 12% за американската компания.

Според него Huawei е изпреварила и Samsung на много пазари, макар че корейците продължават да държат лидерската позиция.

Трябва да отбележим, че пазарните проучвания на Gartner за цялата 2016 дават на Apple 14,4% пазарен дял и 8,9% за Huawei, а за последното тримесечие тези цифри са 17,9% спрямо 9,5%.

По-рано през настоящата година стана ясно, че Huawei изпреварва местния си конкурент Oppo на най-големия пазар - този в Китай. Изглежда сериозните инвестиции на китайската компания в развойна дейност и маркетинг се отплащат.