FB спира рекламата на страници с фалшиви новини | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
FB спира рекламата на страници с фалшиви новини
Getty Images/Guliver Photos

FB спира рекламата на страници с фалшиви новини

Facebook ще забрани рекламата на страници в социалната мрежа, която редовно препраща към фалшиви новини.

25 260
 "Ако страници споделят многократно статии, определяни като „фейк нюз“, тези страници няма да имат право да се рекламират във Facebook", гласи текстът, публикуван на блога на компанията.

"Фалшивите новини вредят на всички (…). Те правят света по-зле информиран и унищожават доверието“, продължава съобщението, цитирано от сп."Мениджър".

Фалшивите новини станаха обект на дебати около избирането на Доналд Тръмп за президент на САЩ в края на 2016 г. с обвиненията, че са повлияли на решенията на избирателите.

"Намерихме примери за страници, използващи рекламите във Facebook, за да разширят аудиторията си и разпространението на информацията си“, казва компанията на Марк Зукърбърг.

Обвинявани, че не правят достатъчно срещу фалшивите новини и апологията на тероризма, интернет гигантите Facebook, Google и Twitter увеличиха през последните месеци съобщенията за мерките, които предприемат срещу спорното съдържание.
FB спира рекламата на страници с фалшиви новини

FB спира рекламата на страници с фалшиви новини

Facebook ще забрани рекламата на страници в социалната мрежа, която редовно препраща към фалшиви новини.

25 260 Getty Images/Guliver Photos
 "Ако страници споделят многократно статии, определяни като „фейк нюз“, тези страници няма да имат право да се рекламират във Facebook", гласи текстът, публикуван на блога на компанията.

"Фалшивите новини вредят на всички (…). Те правят света по-зле информиран и унищожават доверието“, продължава съобщението, цитирано от сп."Мениджър".

Фалшивите новини станаха обект на дебати около избирането на Доналд Тръмп за президент на САЩ в края на 2016 г. с обвиненията, че са повлияли на решенията на избирателите.

"Намерихме примери за страници, използващи рекламите във Facebook, за да разширят аудиторията си и разпространението на информацията си“, казва компанията на Марк Зукърбърг.

Обвинявани, че не правят достатъчно срещу фалшивите новини и апологията на тероризма, интернет гигантите Facebook, Google и Twitter увеличиха през последните месеци съобщенията за мерките, които предприемат срещу спорното съдържание.