Facebook в борба с проблемните реклами | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Facebook в борба с проблемните реклами

Facebook в борба с проблемните реклами

Facebook наема още служители за борба с проблемни реклами.

0 219
След като наскоро Facebook реши да предаде на американския конгрес данните си за всички свързани с Русия реклами от социалната мрежа, компанията обяви и какви мерки ще предприеме за предотвратяване на подобни подозрителни кампании в бъдеще.

На първо място Facebook ще направи рекламите си по-прозрачни чрез инструменти, които дават достъп на потребителите до информация за всички реклами, които е пуснала дадена страница, а не само насочените към тях. Заедно с това Facebook ще положи повече усилия по отношение на прегледа и одобряването на рекламите и затягане на изискванията към рекламодателите.

Социалната мрежа ще наеме още 1000 души в световен мащаб в рамките на следващата година, които ще се присъединят към екипа за преглеждане на реклами. Освен това ще се инвестира повече в областта на машинното обучение, което да помогне за автоматично маркиране на рекламите, които не отговарят на правилата.

Особено силно ще бъдат затегнати правилата по отношение на рекламодателите, които рекламират по време на федерални избори в САЩ. Интересно е и намерението на Facebook да предотврати публикуването на реклами, които прикрито подтикват към насилие. Както сами виждате, някои от понятията са доста разтегливи и е възможно някои рекламодатели да бъдат ощетявани неправомерно, но тепърва ще видим резултатите от новите политики на Facebook.
Facebook в борба с проблемните реклами

Facebook в борба с проблемните реклами

Facebook наема още служители за борба с проблемни реклами.

0 219
След като наскоро Facebook реши да предаде на американския конгрес данните си за всички свързани с Русия реклами от социалната мрежа, компанията обяви и какви мерки ще предприеме за предотвратяване на подобни подозрителни кампании в бъдеще.

На първо място Facebook ще направи рекламите си по-прозрачни чрез инструменти, които дават достъп на потребителите до информация за всички реклами, които е пуснала дадена страница, а не само насочените към тях. Заедно с това Facebook ще положи повече усилия по отношение на прегледа и одобряването на рекламите и затягане на изискванията към рекламодателите.

Социалната мрежа ще наеме още 1000 души в световен мащаб в рамките на следващата година, които ще се присъединят към екипа за преглеждане на реклами. Освен това ще се инвестира повече в областта на машинното обучение, което да помогне за автоматично маркиране на рекламите, които не отговарят на правилата.

Особено силно ще бъдат затегнати правилата по отношение на рекламодателите, които рекламират по време на федерални избори в САЩ. Интересно е и намерението на Facebook да предотврати публикуването на реклами, които прикрито подтикват към насилие. Както сами виждате, някои от понятията са доста разтегливи и е възможно някои рекламодатели да бъдат ощетявани неправомерно, но тепърва ще видим резултатите от новите политики на Facebook.