Потребителите на Android са по-лоялни | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Потребителите на Android са по-лоялни
Google

Потребителите на Android са по-лоялни

Проучване на агенцията CIRP е показало, че потребителите със смартфони с Android в САЩ са много по-лоялни към операционната система от тези с iOS.

4 322
Според проучването Android може да се похвали с 91% лоялност, докато основният конкурент има само 86%. Тези данни обхващат потребителите в САЩ, които са сменили смартфона си през 2017, Предава Mobile Bulgaria.

За периода от януари 2016 до декември 2017 лоялността към Android се е движела между 89 и 91%, а най-високите стойности са отчетени в края на миналата година. В същото време лоялността към iOS е била между 85 и 88%. Тази тенденция се наблюдава през последните години и Apple отдавна загуби лидерството, което имаше примерно през 2013.

Според Майл Левин от CIRP потребителите вече са направили избора на марка и трудно сменят своите предпочитания. За това допринася и наличието само на две конкуриращи се системи. Левин е на мнение, че Apple и Google трябва да се ориентират не толкова към привличането на клиенти, колкото към продажбата на продукти и услуги на своите лоялни потребители.

Именно това е и причината за фокуса върху услугите в последно време. Както е известно, Apple отчете рекордни приходи от това перо през ноември.
Потребителите на Android са по-лоялни

Потребителите на Android са по-лоялни

Проучване на агенцията CIRP е показало, че потребителите със смартфони с Android в САЩ са много по-лоялни към операционната система от тези с iOS.

4 322 Google
Според проучването Android може да се похвали с 91% лоялност, докато основният конкурент има само 86%. Тези данни обхващат потребителите в САЩ, които са сменили смартфона си през 2017, Предава Mobile Bulgaria.

За периода от януари 2016 до декември 2017 лоялността към Android се е движела между 89 и 91%, а най-високите стойности са отчетени в края на миналата година. В същото време лоялността към iOS е била между 85 и 88%. Тази тенденция се наблюдава през последните години и Apple отдавна загуби лидерството, което имаше примерно през 2013.

Според Майл Левин от CIRP потребителите вече са направили избора на марка и трудно сменят своите предпочитания. За това допринася и наличието само на две конкуриращи се системи. Левин е на мнение, че Apple и Google трябва да се ориентират не толкова към привличането на клиенти, колкото към продажбата на продукти и услуги на своите лоялни потребители.

Именно това е и причината за фокуса върху услугите в последно време. Както е известно, Apple отчете рекордни приходи от това перо през ноември.