Последното откритие на Стивън Хокинг | IT.dir.bg

БТА

Последното откритие на Стивън Хокинг

Дни преди да почине физикът Стивън Хокинг е приключил свой труд, в който открива как може да се докаже съществуването на паралелни вселени.

89 981
В текста той описва как Вселената ще потъне в тъмнина, тъй като всичките й звезди ще изчерпат енергийните си запаси.

По-важната част на труда обаче разкрива как човечеството може да получи експериментални доказателства за съществуването на паралелни вселени, а Стивън Хокниг предоставя математическите изчисления, които ще бъдат необходими за космическо изследване в тази посока, пише в. "Дейли мирър".

Видният британски учен проф. Стивън Хокинг почина мирно в съня си в дома си в Кембридж, Великобритания, миналата седмица. Той беше на 76-годишна възраст. Когато заболява от амиотрофична латерална склероза още на 21 години, лекарите му дават едва две години живот.

Целият си живот той бе посветил на разгадаването на тайните на черните дупки и Вселената.

Английският физик-теоретик Стивън Хокинг така и не беше удостоен приживе с Нобелова награда, независимо от многобройните предложения тя да му бъде присъдена за научния му принос.

Ако математическите изчисления на Хокниг доведат до откриването на доказателство за съществуването на паралелни вселени, то най-вероятно трудът би бил номиниран за Нобелова награда.

ой често беше номиниран за Нобелова награда и трябваше да я получи. Сега никога няма да може", каза проф. Томас Хертог, който е съавтор на теорията, която Хокинг завършва дни преди кончината си.

В последните години от живота си Хокинг говореше за това, как черните дупки може би са еднопосочни портали към други паралелни вселени.

Вижте прогнозите и откритията на Стивън Хокинг >> >> >>