1
Позата по време на сън може да ни помогне да се справим с болежките по тялото, съобщава сайтът Брайтсайд.
Лошата страна на остаряването е, че то обикновено е придружено от болки, странни пукащи и щракащи звуци, проблеми с колената и внезапни схващания в различни стави и мускули.

Затова сайтът предлага съветите на специалисти как да си помогнем, като си осигурим възможно най-голям комфорт и качество за бързото възстановяване на тялото, предаде БТА.

При болки в раменете е добре да избягваме да спим настрана, както и спането по корем, защото то причинява разместване на раменете. Най-добре е да спим по гръб, като легнем върху ниска ортопедична възглавница и прегърнем друга, поставена върху корема. Ако е трудно да поддържаме тази поза, експертите съветват да спим на страната на рамото, което не ни боли.

Полагането на ръка под главата също е неестествена за тялото поза и може да влоши болките в раменете.

Ако ни боли гърбът, не трябва да спим на прекалено мек матрак. При наличието на подобен проблем трябва да се стремим да поддържаме естествените извивки на гръбначния стълб. Препоръчително е да спим по гръб възможно най-дълго. Можем да сложим възглавница под коленете си и навита хавлиена кърпа под кръста за допълнителна опора.

Болките във врата също се успокояват като спим по гръб. Хубаво е освен възглавницата под главата, да сложим и по една под всяка от ръцете си. Ако спим настрана, е добре възглавницата ни да не е по-ниска от 15 сантиметра и да е плоска. Хората, които предпочитат да спят по корем, трябва да изберат възможно най-ниска възглавница. Най-добре обаче е те да избягват тази позиция, защото въртенето на главата настрани цяла вечер ще увеличи напрежението във врата.  Сподели

ЛАЙФ Гери Малкоданска се сгоди?
Гери Малкоданска - водеща на рубриката за времето по "Нова" и успешна манекенка, се е сгодила, твърдят от в. "Галерия".
Ел Макферсън (53) показа снимка от голо къпане Щурата Мадона празнува 59-и РД с бурни танци