Коментари - БДЖ влиза в 21 век, пуска електронна билетна система | Бизнес.dir.bg

Коментари - БДЖ влиза в 21 век, пуска електронна билетна система | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ГЕРБ от десет години управляват страната. БДЖ е държавна компания и е пряко подчинена на правителството, и при това от година на година става все по-зле. Какво излиза, че правителството е некадърно да се справи с проблемите на БДЖ, а тръгнало да решава проблемите в страната. Педи имаше автомати за билети за гарите на близки разстояния. Пускаш необходимата сума от бели стотинки и готово - билет за съответната зона. Сега се редиш на опашка и чакаш по-дълго време, защото някой умник е решил да смени вида на билетите и той да е с QR код. Този код е за красота, защото кондуктора няма четец за него. За пътуващите са по важни условията които предлага БДЖ и точността на влаковете, от колкото електронните билети. За БДЖ ще е напредък ако ни върнат в края на 20 век!

С това управление БДЖ може да влезе в 21-ви век тогава, когато човечеството влезе в 31-ви.

БДЖ е в 20 век не може да надскочи себе си Смяна на министри И тогава да се поогледат

В Китай пътувахме 1200 км за 4 часа, а тук с БДЖ -70 км за час и половина! Не ми се мисли БДЖ кога ще постигнат подобна скорост! :))))

Ехе, 70 км за час и половина с БДЖ! Ама че го каза! Че на вас да не са ви сложили светкавица вместо локомотив, бе! Още малко и ще кажеш, че нищо не се е запалило и е имало климатик по вагоните.

Ако се оправи БДЖ това ще подсили разтежа на икономиката доста. Именно заради тази ключова роля не се прави нищо. Трябва да е на провал, както са наредили началниците.

Кои са тия началници бе, дето нареждат бе, льольовец от долната земя? И ти ли си от българопитеците, които с всички сили вярват в зли сили и конспирации, но никога в собственото си ниско качество като народ и гражданско общество?

хаха смешници...с тия стари щайги дето не мога да вдигнат 100км..какво ми дреме, че е чисто .....

принципно 100км/час но от гара до гара (които почти винаги са близко до центъра) би било по бързо от кола на магистралата, най- вече заради отклоненията и задръстванията в града, но те и толкова не вдигат. Мисля че, средната скорост до скоро беше към 70км/ч.

Кондуктора ще къса билетите. Това е новото. Трябва да се храни администрацията. Това е най-доброто решение.

Заглавието е подвеждащо, защото всеки месец се запалва по един влак!!!! Всичко е амортизирано и старо с ел. билет или без него!!!! И ако не ви се налага -- За бога хора не пътувайте с БДЖ!!!!

Няма как, за съжаление, Бойко спря междуселищните рейсове. :)

Абе те тая електронна продажба на билети нали я пробват вече 5-6 години, значи трябва да са я ошлайфали отвсекъде... Отварям онлайн разписанието на БДЖ и от 10 възможни влака Варна-Пловдив само за един може да се купи билет онлайн, от 11 възможни Варна-София за три са достъпни онлайн билети, а за Варна-Русе няма такава възможност. Или с други думи министърът пак ни омайва с приказки за светлото бъдеще с надеждата че никой няма да провери приказките му;)

"БДЖ вече обяви търг за 40 нови вагона, тъй като всичките 300, с които разполага, са на по 35 години." Превод в ефир - откак почна "преходът" и дойде "демокрацията" нищо в БДЖ не е направено. Кара се само на техника останала от последните години на комунизма... СРАМ!!! Наливаха се милиони, "спасяваха" БДЖ няколко пъти, а къде отидоха тези пари никой не знае.

21-век почна преди 20 години...............

Влиза в 21-ви век с 50км/ч. Тоя льольо да не ми обяснява как "качеството на услугата не е само скоростта", когато става дума за транспортна услуга, а скоростта е на равнище отпреди 1 век. Макар че по принцип е прав - качеството на услугата е и да не ти се запалват редовно локомотивите в движение. И какво ми се перчат все едно всичките тия пари, които са похарчили, са ги спечелили, вместо поредната финансова инжекция от бюджета.

Бедежето при соца беше класи над сегашнато изпаднало и жалко подобие подобие на железници. Това би трябвало да е най-модерния удобен и бърз транспорт между градовете през 2019-а, уви, не и в БГ.

Че някой от управляващите се е уредил с това въведение за да се облажи с чужди пари! Иначе жп транспорта е на пълна загуба!

С тези остарели локомотиви, с тези мизерни вагони без клима, с тези криви линии, дето няма пари за ремонти, камоли за нови и ще въвеждат електронни билети! Смях, смяааах ама!

В Русия всички матрьошки си купуват билети онлайн. Всички в Русия имат модерни телефони, специално закупени да си купуват билети за руското БДЖ. Всички в Русия имат модерни телефони с интернет, и през ден пътуват до Сочи за да ползват нужника във вагона. На изток от Москва ако не си купиш билет онлайн, не те пускат във влака.

Гледам, че на теб са ти били шута от Русия обаче.

Дреме му на бай Бром от Мездра от къде ще си купи билета. 2012-2013 имаше някакви наченки да се ходи до морето с влак във вагон ресторанта с климатик но голямо влачене по паланки. Имаше време да се напиеш и изтрезнееш два пъти. Но със стари релси толкова... Сега старата песен на нов глас, мръсно, миризливо, бавно, срудено/топло, пълно със вмирисани проми...

Късно е либе за китка.

Днешното БДЖ първо трябва да настигне БДЖ от 19ти век...

От соц-а, искаш да кажеш.

а ще могат ли да им връщат парите онлайн, когато влакът закъснява от 15 минути до 2 часа?

В 21-ви век по китайското кое летоброене ли?

Билети ще има, влакове няма

Ураааааа,за БДЖ.

Софиянци,ползвайте метро в София. За 5 години не съм видял циганин. Може би защото трябва да се купува билет .

Аз пък всеки ден виждам. Хората си го ползват

И руското БДЖ е антика като българското.

деби, в русия от няколко голини работи тази система. това , че ти си тъпо, злобно, голо и босо клошарче не означава, че всички са като тебе.

Ганчо, щях да ти повервам ако не бях пътувал миналата година от москва за Сочи в спално купе със собствена тоалетна и душ.Всичко беше идеално и ако щеш вярвай, ако щеш недей, влака не пламна на средата на пътя.Руските железници може да са всякакви, но са на светлинни години от булгаристанските.

Пич, влакът Москва - Петербург е като самолет...

Тарикати. Иначе се сещат, как могат да ни изпупат портмонето по-лесно, но да се сетят да предложат по-добри условия, обслужване, да купят нови машини, оборудване... това не могат.

БДЖ влиза в 21 век с локомотиви, вагони и гари от 14 век!

нема как да са 14-ти от сегашните 4000 км жп мрежа в бг, османската империя (с британски подизпълнител и собственик) построява 3600 км :) тъжна картинка, но 19век

бате куре, ако имахме поне един вагон или гара или локомотив от 14 век тук щеше да е пълно с щракащи с апарати японски туристи

Бе вие за САРКАЗЪМ (насмешка, ирония, подигравка, присмех, ) чували ли сте бе?

НЕ.

Абе билетите онлайн ще се купуват, но пътниците виртуално ли ще се пренасят ? 100 млн. инвестиции в рамките на следващите 10 години за нови машини, вагони и ремонт или по 10 млн. годишно ? С тези "инвестиции" най-много да получат по 3/4 вагон ресторанта от соц. време.

Работят по телепортация вече... скоро докато си земеш билета онлайн и вече си пристигнал

Всичкото Мара втасала, та се побарала.

А влаковете са от началото на 20век... дайте ги на скрап и вземете нови...не 4та употреба и ги поддържайте все пак. Влаковете са ни идеални за изследвания на бактерии и други неизвестни питомци

Според обещанията до 202х ходима ще се обновят голяма част от влаковете....ще има безжичен интернет, ще се движат с 160км/ч ... направо космос. Току виж след над 20 годишно прекъсване се кача на такова возило :)

хахахаха около 30-40 години и 200 -300 милиарда инвестиции дели БДЖ от съверемието. то не може да наследиш едни линии от отоманската империя, да не пипнеш НИЩО 100 години, освен немците като съюзници по време на 2св война построяват малко, да експлоатираш с руски допотопни машини толкова време, да нямаш НИТО ЕДИН специалист разбиращ какво е съвременна ЖП система, и да искаш да създадеш съвременна такава. иначе билетчета може да продавате :) електроннно хаха :)

Какви са тези плюсове, под бръщолевенето на този Трол? Какви 100 години, какви немци? В началото на 20 век има около 300км жп линии !!!! И разбира се разрухата тръгва , преди 30 години, това е и възрастта на повечето машини.

Дедо тодоре... в момента 60% от линиите са електрифицирани :) 21 век сме :) хахаха ето виж - 1912 е тази карта. сравни я със съвеременната. виж има ли 2 или 3 нови линии а ? https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%96%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B7%D0%BE%D0%BF%D1%8A%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B2%D0%91%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F#/media/%D0%A4%D0%B0%D0%B9%D0%BB:%D0%96%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B7%D0%BE%D0%BF%D1%8A%D1%82%D0%BD%D0%B0%D0%BC%D1%80%D0%B5%D0%B6%D0%B0%D0%91%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F1912.jpg

Браво, 20 години по-късно, а уж най-големите айтита били в България. А дали вагоните миришат още на кенеф.

Ами те може да са в България ама работят за чужди фирми. За наще с държавните заплати трудно можеш да вземеш някой, който може да си напише името на някакъв програмен език

А кога ще пуснат и нови влакове, че сегашните трябва да се дадат за скрап.

До 2-3 години ( по нашенски 5-6)