"Даймлер" става "Мерцедес-Бенц": за четвърт век четири смени на имената
Последната промяна идва на живот, за да подчертае трансформацията на групата от донякъде тромав промишлен концерн в компания, фокусирана върху луксозните коли и ванове
Обратно в новинатаКоментари - "Даймлер" става "Мерцедес-Бенц": за четвърт век четири смени на имената | Бизнес.dir.bg
Коментари
Мъск ги хапна за закуска, след като в продължение на 20 години му се смяха и си развиваха ДВГ сегмента. Да, в премиум класа винаги ще имат предимство, но само от него надали ще се изхранват. А основната спирачка ще е не друго, а както каза Мъск, способността да намериш или произведеш достатъчно батерии. До 2025-а електричките ще застигнат сериозно ДВГ и в развитите страни ще са 30-40% от всички МПС. Достатъчнно е само градските коли и баничарките да станат на ток, понеже извън града замърсяването от ДВГ е пренебрежимо малко.
Мерцедес беше. Немските коли отдавна не са това, което бяха. Японците изядоха и техния пазар. А зад тях идват корейците. Само за българинът и арабинът старият, раздрънкан Мерцедес е въпрос на чест.
Имаше легенди от Дойчланд - W201, W123, W124. Те никога няма да направят пак толкова здрави и качествени автомобили. Не е рентабилно за тях.