Дизелгейт: Разследват и "Ситроен" за фалшификация

На Ситроен е наложено да плати гаранция от 8 милиона евро, включително 6 милиона за евентуално изплащане на щети и глоби, както и банкова гаранция с първоначално искане за 25 милиона евро

Обратно в новината

Коментари - Дизелгейт: Разследват и "Ситроен" за фалшификация | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

В Канада и Америка се продават САМО Мерцедес и VW дизелови много малко модели на много по високи цени от бензинките. Други дизели НЯМА. ЗАЩО ЛИ. Ами дизела харчи до 40% по малко гориво. Как така утре чифутите които държат петрола там ще допуснат да им паднат приходите с 40%. Както цената на електрическите така и на дизелите цените са по високи, за да си наваксат икономиите които робите могат да направят.

Това е точно така, и е една от причините изведнъж така да да се разврякат срещу дизеловите двигатели.

Нещо май забравяш за пикапите дизели с по 7 литра мотори. И при тва си ги праввт те. Много си заблуден.

евробангии сър

Искат да утрепат и най-хубавия дизел и да сложат магаре да дърпа колата!

глоби до дупка, чакаме отвъдокеански спасител, разбира се на тройни цени, скачай, Мъск

От Пежо ги накараха да убият най-напред хидравличното окачване, след лебедовата им песен С5 Серия 3, и купища други разработки, сега пък ревнали за HDi-тата... всичко е с цел, много различна от екология. Интересно, че искат такава сума, без нищо да е ясно, доказано, и показано, просто ей така за гаранция.

Искат да ни вкарат в каруци и пак да ни друса!

Вече 3 години карам Ситроен 1.4 HDI и съм много доволен разходът е около 4 литра на 100 километра. Плащам 30 паунда road tax ( аналога на винетка + годишен данък). На времето тази кола се е водила много екологична. Годишно навъртам около 50000 километра и засега не съм имал сериозни проблеми.

Сменяй редовно маслото, сипвай хубаво гориво, и няма и да имаш, това са последните истински двигатели милионници.

Всички лъжат. И за разход. И за ускорение. И за спирачен път.

Рената дизеловите пушат още като нови.А ситроен е пса Пежо Ситроен че и Опел .

А преди 10-15 години рекламираха дизелите като по-екологични от бензиновите. То не бяха филтри, то не бяха катализатори. Едва ли не отзад изкарваха теменужки.

Като човек, карал само бензинови двигатели, и такива на газ, мога да ти кажа, че бензиновият двигател далече не е по-екологичен от дизеловият. От сравнително скоро карам дизелов дивигател, и мога да ти споделя, че отзад наистина не се усеща нищо, за разлика от който си щеш бензинов двигател. Принципът на работа, отделно и развитите технологии спомагат за това. Дори нещо повече, новите бензинови двигатели имат филтри за твърди частици, по една много тъпа причина. Интересно, защо старите бензинови работят по-чисто от новите бензинови двигатели? А дизеловият двигател иска просто хубаво гориво и добра компресия, останалото не го мисли. Отзад наистина не излиза нищо особено, за разлика от бензиновите, при които излиза цял коктейл газове. Просто има съвсем друга причина така да лаят срещу дизела, и това изобщо ама никак не е свързано с екология. Всичко е интереси и пари. Отделно дизелът е значително по-ефективен от кой да е бензинов двигател...

Много разбираш, затова така и важно се изказваш! Но ти липсват малко поне знания. За изгорелите газове, за филтрите, и двигателите.

Пълни глупости пишеш.Саждите са главния проблем на дизела и азотните окиси. И двете неща са много вредни о канцерогенни. Те по света са по - глупави от теб , та за тва забраняват дизели в градовете. Само на българите , въртящият момент на колата им е по- важен от здравето . Много си заблуден.

Не, че нещо, но Ситроен и Пежо са една компания PSA. Дизеловите им двигатели HDI са едни и същи