Effie® Awards България 2020 ще се проведе в края на 2020
Конкурсът отличава най-впечатляващите постижения в областта на маркетинговите комуникации
Най-престижният конкурс за маркетингова ефективност в света - Effie Awards, ще се проведе за тринадесета година в България. Мотото на тазгодишното издание е "Всичко, което блести, е злато". Парафразата на известния стих на Шекспир издава амбицията на конкурса да награди онези кампании и маркетингови практики, постигнали блестящи резултати със своите иновативни комуникационни решения.
Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), официален организатор на Effie Awards България, кани всички професионалисти в сферата на интегрираните комуникации и рекламодателите да участват в конкурса с най-ефективните си идеи, реализирани в периода от 1 януари 2019 до 31 октомври 2020 г.
Ключовите критерии за оценяване са базирани на сериозните маркетингови проучвания, смелите и нестандартни стратегически решения и ефективността на рекламата. Пандемията COVID-19 и новите социални рестрикции провокираха всички да търсят нови начини на комуникация, затова Effie Awards България въвежда нова категория "Маркетинг при актуални събития". В тази широко формулирана категория един срещу друг ще се изправят контекстуални кампании с висока ефективност, създадени около конкретни събития и в отговор на неочаквани социални, културни и други явления.
Тази година организаторите на конкурса удължават срока за записване с един месец и правят отстъпка от 25% от таксата за участие при ранно подаване на заявките до 13 ноември.
Дали всичко, което блести, е злато? Ще разберем в края на януари 2021 година на церемония по връчване на 13-ите награди Effie България.
Effie Awards е световно признатият стандарт за успешно комуникиран бранд. Над 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и комуникационни агенции. Като глобален символ на успешна маркетингова комуникация, те фокусират вниманието върху най-ефективните идеи и насърчават разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама .
Конкурсът Effie Awards отличава най-впечатляващите постижения в областта на маркетинговите комуникации - идеите, които работят.
За повече информация и насоки за правилното попълване на заявките посетете effiebulgaria.org.
Наградите Effie България 2020 се организират от БАКА, съвместно с McCann Sofia и изключителната подкрепа на bTV Media Group - платинен спонсор и на Санофи България - златен спонсор.
За наградите Effie®
Effie е международно утвърден стандарт за успешно комуникиран бранд. Повече от 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и комуникационни агенции. Като глобален символ на успешна маркетингова комуникация, те фокусират вниманието върху най-ефективните идеи и насърчават разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама .
Началото е през 1968 г. Тогава Американската Маркетингова Асоциация създава програма за класиране на най-ефективните рекламни кампании. Днес Effie вече е най-престижната сред специализираните маркетингови награди. Сред важните отличия бяха добавени Global Effie и локалните Effie Europe, Effie Asia Pacific, Effie Latin America, Effie Middle East, Effie North Africa и 50 Effie национални конкурса. Инициативите на Effie включват Effie Index - класация на най-ефективните компании и търговски марки в целия свят, както и Effie Case Database.
Effie Awards България се организират от Българската асоциация на комуникационните агенции. Конкурсът се провежда от 2007 година и покрива всички комуникационни канали на българския пазар, за да отличи онези кампании и маркетинговите практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии.
Повече информация и актуални новини ще откриете на www.effie.org, на www.effiebulgaria.org, както и на страниците във Facebook, LinkedIn и Twitter.
За Българската асоциация на комуникационните агенции
Българската асоциация на комуникационните агенции е създадена през 1995 година като независима, доброволна обществена организация. Българската асоциация на комуникационните агенции е създадена като браншова организация, за да способства за утвърждаването на рекламната дейност като важна и неотменна сфера в модерната пазарната икономика, за утвърждаване на положителния имидж на рекламата сред широката общественост и за пространно информиране на обществото по отношение на цялостната комуникационна стратегия и политика на организацията и нейните членове.
НАЙ
"Главболгарстрой" е избран за строителството по проекта за разширение на производството на катодна мед на "Аурубис"
Как изглежда изкуственият интелект в очите на студентите
Green Transition 4.0: Пътят към устойчиво и справедливо бъдеще
България единствена в ЕС не е въвела всички облекчения от глобалния 15-процентен данък
Green Transition 4.0: Пътят към устойчиво и справедливо бъдеще
Радан Кънев предупреди, че може да връщаме пари по ПВУ заради отложената енергийна либерализация
Бюджетната комисия прие на първо четене забраната за реклама на хазарт
Парламентът улесни наемането на граждани от трети страни за сезонна работа у нас