Коментари - Електромобилите в Дженерал мотърс може да означават по-малко работни места | Бизнес.dir.bg
Коментари
До 100% електрически автомобили американските брендове ще умрат. GMC, Chrysler, Ford. Ще остане Теслата, защото Али Баба от Китай наскоро стана акционер. В момента американските брендове изнемогват под конкуренцията на азиатците. Тойота, Хонда и Хюндай държат пазара за коли. Но Тръмп едва ли ще налее милиарди, както Обема, в Профсъюзите на умиращото американско автомобилостроене. Американските брендове се крепят на пикапите и големите джипове. Дялани с брадвата с неефективни 8 цилиндрови мотори. Хонда изважда повече от 700 коня от 2,2 литра 6 цилиндъра турбо. Недостижима технология за американската промишленост. Карам Хонда с 2,0 турбо 257 коня - удоволствие от тишината на мотора, возене и .....ускорение....на недостижимо ниска цена за американските автомобили от същия клас. Трета поред Хонда за 10 г. Единственно смяна на масло и зареждане на бензин. Никакъв сервиз и никакви дефекти. И не съм само аз.
Нека ти обясня нещо - народо-психологията на средно-статистическият американец е такава, че на него му трябва не бърза, а голяма кола. Не че няма "гъзета" дето налитат на спортни модели, но масово хората купуват възможно най-голямата кола, която могат да си позволят. И тя си иде с тоновете желязо и огромните двигатели. Разгледай моделите на Ford за европейският и за американският пазар. Или на Тойота. Има разлика.
Електромобилите в Дженерал мотърс може да означават по-малко работни места
Над 49 000 членове на профсъюза стачкуват срещу компанията
Обратно в новината