Коментари - ЕС постигна сделка за зареждането на електромобили и за алтернативните горива | Бизнес.dir.bg
назад

ЕС постигна сделка за зареждането на електромобили и за алтернативните горива

Гражданите вече няма да имат причина да се тревожат за това дали ще намерят къде да заредят, заяви шведският министър на транспорта

Обратно в новината

Коментари - ЕС постигна сделка за зареждането на електромобили и за алтернативните горива | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не им е за първи път да грешат! Доста от решениято им ЗЕЛЕНЯСАХА.

можете ли да ми кажете как и от къде се добива лития и кобалта за батериите? Колко е безопасно и кой точно го добива? Както и какъв точно е процеса на произвеждане на една авто-батерия, какви са вредните емисии от завода производител и къде са разположени тези заводи? Къде и как се съхраняват старите батерии по автоморгите? Имам и още няколко въпроса за после...

В момента активно се Насочват и лобират за проучвания , сондажи разработване и добив на залежите в океаните. Кой плувал с делфини плувал, рибата и без тва е натровена с тежки метали и микропластмаса така че нея съм я отписал вече :))

Те заради това промениха закона. Вече под електрически коли се разбират такива с горивна клетка, която прави ток, който задвижва ел мотор.. Батерии и Тесли ще останат за градски пазарски цели и то докато има балъци да дават пари за замърсяване на околната среда

Съсипаха зеления преход. В България почти няма станции за безплатно зареждане на електромобили. Цената на електромобилите е много висока, в България няма субсидия за закупуване на електромобили, а за да стане изгодно карането на електромобил трябва да се изминат между 300 000 и 400 000 км при положение че зареждането с електроенергия е безплатно ( вече почти няма такива), в противен случай е по изгодно да се кара конвенционален автомобил на бензин, дизел или газ. В момента операторите на станции за зареждане на електромобили злоупотребяват с цени от порядъка на 0.90 лв./ кв. ч. при положение че държавата ги субсидира и им изплаща всичко над 0.25 лв/кв. ч. Сметката е проста със стария ми дизелов автомобил изминавам 1000 км. с едно зареждане 60 л. х 2.80 = 168лв. С електромобила изминавам 1000 км. с 3 зареждания 64 + 64 + 32 = 160 кв. ч. х 0.90 лв = 144 лв. Кое му е изгодното?

Кога ще разберете, че зеленият преход не е друго, а старата перестройка?! ;)

аман от лозунги. западняците верно са заживели в комунизма...

Май май ще трябва да събираме пари, което не е ясно ка ще стане при тая инфлация, за чисто нови коли през 2033та. Единственият шанс е тоя бъркоч ЕС да се разпадне или да го напуснем. Изроди сатанисти!

Какъв капан си залагат европейците! Това ще взриви ЕС! Ще може ли да се продават автомобили с ДВГ произведени в други страни на територията на ЕС? Ще имат ли предпази мита? А другите страни ще стоят и ще гледат. Нали ще настане иконимически катаклизъм. Какво ще ядат стотиците милиони хора изхрабващи се от петрол. Нали целия арабски свят ще колабира икономически без петрол. Това се отчита от ЕС , но не се говори. Какво ли ще стане?

те самите не си вярват. Просто разпространяват фишеци за баламите, за да създават хаос в главите на хората. Както колите с електрическите двигатели, така и с тези на водородна основа са химери от икономическа гледна точка. Екологическият „отпечатък“ на колите с двигатели с вътрешно горене е пъти по-добър.

Ето ви джендърското измъкване от собствено надробената каша: е-метан! В превод - останалите изброени са фантастика и неприложими, електрокари стават за количка тип "мама да отиде до детската градина и магазина". С добавянето тихомълком на е-метан означава, че всички двг мпс автоматично стават зелени, ако имат газ уредба за метан (CNG).. дали ще се използва е отделен въпрос ;) а дали метан или пропан бутан, ще видим като наближи 2035та... И колко Е ще има в метана.. зависи колко танкери са предплатени

Докога ще ни управляват продажни пИдали чиновници.

Порше имат завод за такива горива, 10 кинта литъра излиза

Френските АЕЦ вече са зелени. Скоро метанът, докаран от Америка с танкери на мазут ще се преименува на Е-Метан ;)

"... в срещата, на която възнамерява да постави въпроса за компенсиране на скъпия газ в българското газохранилище "Чирен"..." - как така, кирчо и кокорчо казаха, че не руската газ (която после се оказа, че била пак руска, но през посредници) е най-евтината газ на света?!?

Ще намалим въглеродния отпечатък с малко чрез повече електромобили. И ще го увеличим многократно повече, произвеждайки оръжия, парони и снаряди, които ще се издумкат в Украина. Шизофренияяя!!!