През ноември 2021 г. Филип Морис Интернешънъл започва търговската реализация на нова бездимна алтернатива на конвенционалните цигари в България - устройството за нагряване на тютюн lil SOLID 2.0 на корейската тютюнева компания KT&G. Двете организации обявиха глобалното си сътрудничество още през януари 2020 г. Според него Филип Морис Интернешънъл ще комерсиализира продукта на една от водещите тютюневи компании в Азия на всички пазари по света, с изключение на родината на lil - Южна Корея, където устройството се предлага от KT&G. Споразумението е с първоначален срок от 3 години.

lil SOLID 2.0 е следващо поколение на lil SOLID - еднокомпонентно устройство, което използва технология за индукционно нагряване на тютюна посредством щифт, така че да се генерира аерозол без горене, дим и пепел. Към момента устройството lil SOLID се предлага от ФМИ на 12 пазара извън Южна Корея, сред които са Русия, Япония, Украйна, Армения, Албания, Сърбия, Северна Македония. Българският пазар е сред първите в ЕС заедно с Полша, Чехия, Словакия и Гърция, на които ще се предлага новата бездимна алтернатива.

Новият продукт lil SOLID 2.0

"Нашата амбиция е да продължим да изпълняваме глобалната цел за бъдеще без дим, в което всички пълнолетни пушачи, които иначе биха продължили да пушат, да преминат възможно най-скоро на по-добри алтернативи и да откажат цигарите", заяви Джордж Маргонис, генерален мениджър на Филип Морис България по време на виртуалното събитие за представяне на продукта в България.

lil SOLID 2.0 бе представен по време на онлайн конференция, в която се включиха български журналисти

Продуктите на корейската компания KT&G, които се предлагат от ФМИ, са преминали през внимателна оценка, за да се гарантира, че отговарят на всички регулаторни изисквания на пазарите, където ще се предлагат. Устройството покрива и високите стандарти на ФМИ за строга научна оценка, включваща доказателства за липса на горене и значително намаление на коцентрациите на вредни и потенциално вредни вещества в сравнение с отделяните от конвенционалните цигари.

Над 20 милиона са пълнолетните потребители на устройството за нагряване на тютюн IQOS в 70 страни по света, сочат последните финансови резултати на компания за третото тримесечие на 2021 г. От тях близо 73% са преминали изцяло на бездимното устройство и са спрели да пушат.

 Филип Морис Интернешънъл залага на бездимните продукти

Бъдещето на компанията са новата категория бездимни продукти, които макар и не без риск, са по-добрият избор за потребителите в сравнение с продължителното пушене. На базата на своите мултидисциплинарни способности при разработването на нови продукти, на високотехнологично оборудване и водещи научни постижения, ФМИ се стреми бездимните продукти да отговарят на предпочитанията на потребителите и на строгите нормативни изисквания. Портфолиото от бездимни продукти включва устройства за нагряване на тютюн и електронни изпарители, съдържащи никотин.

ФМИ представи новото устройство за нагряване на тютюн. Българският пазар е сред първите в ЕС, на които ще се предлага новата бездимна алтернатива

ФМИ е водеща международна тютюнева компания за производство и продажба на цигари, както и на бездимни изделия и свързаните с тях електронни устройства и аксесоари и други изделия, съдържащи никотин, на пазари извън САЩ.