КФН пусна за обществено обсъждане системата "Бонус-малус"

Системата поставя акцент върху пряката връзка между поведението на водачите на пътя, спазването на отговорностите на собствениците на МПС и катастрофите

Обратно в новината

Коментари - КФН пусна за обществено обсъждане системата "Бонус-малус" | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Съгласен съм да въведете система бонус-малус само за виновните в катастрофи и употреба на алкохол и опиати. Да се даде право на застрахователите да определят цената, съобразно с изплатените щети 3 год назад на потърпевщите. Затова е необходимо: 1. Общ регистър на застрахователите, съставен от тях и за тяхна сметка; 2. При катастрофи на път със дупки и без фосфоресцираща маркировка, да поемат разходите АПИ; 3. При магистрали с неравности, да се постави знак " Край на магистралата " и да се даде срок за нейното ремонтиране; 4. Да се затворят излазите на еднопосочни пътища, които се отрегулират с знак 50 на главният път т.е да има лента за ускорение (визирам пътя кв Сарафово гр Поморие, Където през 300-400 м. има ограничение); 5. Не е възможно на 3-лентов еднопосочен път ограничението да бъде 50 км/ч Извод: Нека се опитаме да накажем само джигитите на пътя. В същото време АПИ да постави необходимите знаци, а не да ни санкционират по дефолт

Стигнах до там, дето имало обществено недоволство да зашият "клас бонус-малус" на колата, ама те въпреки това са го направили, само че в комплект с водача, така че пак да сърбаш попарата, ако някой друг извърши нарушение с твоята, кола, както и това, че като си купуваш нова кола, "малусите" ти се прехвърлят, ама не и бонусите. Демек както и да се завъртиш, ще можеш да плащаш само повече, ама не и по-малко.

Бонос малюс да разшири кръга на тези със специален режим на движение иначе асансиорните техници загиват а и много други

Drink&Drive отекоха. Така както е написано никой освен вписаните водачи нямат право да карат. Сега ще си караме колите пияни и еФекта от този Гениалиен текст веднага ще се почувства.

Целта е ясна - повече приходи за Застрахователите, по-скъпи застраховки включително и за пенсионерите, геноцид демек

Та фишовете и глобите по КАТ си два пъти наказание за едно и също нещо. Ако някой сезира висшите съдии - те трябва да решат да отпадне защото противоречи на правните норми. А и никъде го няма по света - гръцката фирма, която беше наета за консултант призна, че за първи път имат такъв казус - да се взимат пред вид и нарушенията по КАТ. А и това обезмисля наказанията, които КАТ налага. Да закрием КАТ тогава.

Е те тва трябва да го напишеш на мейла на тия дембели в срока на обсъждането на малоумната им система, а не във форума тук.

Бонус-малус е система за по - добра доходност на застрахователите. Не трябва и не е редно за едно и също нарушение да те глобява и държавата в лицето на КАТ и частника в лицето на застрахователия. Безгрешни хора няма въпрос на време ще е да минем всички в "малуса"....

Застрахователната компания не те глобява, просто щом не спазваш правилника рискът да причиниш птп и да ти плащат масрафа е по-висок.

ама разбира се, на прав път без други МПС-та на него, да виднеш скорост с 20км/ч над разрешената е предпоставка за ПТП, естествено. После ония дето кибичи в храстите услужливо, ще ти каже : Еххх сега заради това нарушение, ще ти е по-скъпа гражданската следващите няколко години - КВО ПРАИМ?

А познайте от три пъти с колко ще нарастнат застрахователните измами. Българският гений ще намери начин да уравновеси нещата.

Който, каквото и да говори става въпрос за пари. Погледнете колко е печалбата на застрахователите - милиони за първото шестмесечие. Системата бонус - манус трябва да касае само участие в ПТП и платени пари за възстановяване на колата. Това фишове

Е за това хората трябва да излезнат а улиците...за поредният опит да ограбване на бедните българи като цяло...400% малус...а бонус само 25%...наглостта им да ти го предложат говори какви престъпници с бели якички са тия и особенно новия феф на КФН, някво лекенце с очилца дето мама му е казала че е повече от другите деца, наглее безпардонно и огласи при избирането си, че първата му работа е закона да се приеме...вижте кан се прави на Запад..хиляди примери бяха дадени от Италия , Холандия...бонус е 75 % ако не ползваш пари за щети...глобите за акорост не се броят от застрахователя...те са за пътна полиция...само много сериозни нарушения може да се има в предвид за по висока застрахователна премия ...но нашите мутри са най-добрите мутри

новият шеф на КФН е много близък приятел на Горанов а като знаем че Горанов знае само как да гърби народа то това което предлага неговата дружка от КФН е напълно нормално за тях не за всички останали

И след колко време ще се нулира малуса ? Или веднъж като сгазиш лука и до живот...

Ако стинеш дъното т.е +400% ГО то малуса за да го изчистиш ще ти трябват не по-малко от 10 години без нарушения на пътя

Някой да ми каже кога се е възползвал от зелената карта?

А пак се почна. Тука има тука няма.

Единствената им мисъл е как да си напълнят джобовете за сметка на едно бедно общество. Тази система по никакъв начин няма да спаси човешки животи или да намали риска по пътищата. Единствено ще напълни джобовете на застрахователите.

В застрахователните дружества заплатите са 600лв. Шефовете им карат някоя друга рекламна електричка за по 2-3 месеца и до тук. Останалите пари влизат в бюджета. Ако пък стане издънка на ред са адвокатите и лекарите.

Парите влизат в бюджета ... ти къде си видял държавна застрахователна компания? Нещо не си в ред!

Казва се, че изрядния щофьорще има бонус, а за неизрядния - малус. Обаче се премълчава най-важното: Колко ще е бонуса и колко ще е малуса? Лично изпитах тази система на гърба си и то по отношение на пълно автокаско. Ако е нямало проблеми - до 5%, обаче ако има - минимума почва от 20%. Разбира се поне при каското успях да ида при друг застраховател (колата беше лизингова), но и тази възможност ще се отреже с някакъв общ регистър.

И тук се трият мнения на поразия! Продажници, как не ви е срам? Утре и вас ще ударят през ГО и вие ще си трате заради мижавата заплата, която тук някой ви дава, за да триете мненията на хората? Та нали вчера бъдещия главен прокурор (толкова пазен от вас - под всички статии за него "касапницата" за коментарите е ужасяваща) ви каза, че всеки има право на мнение?!?!?! Кой ви спуска тия "директиви"? Домуса ли, Пеевскиш ли или някой друг ортак на Тиквата?

Пенчо , те немогат да обяснят защо като те хванат да караш в населено место с 75 км/ч първо ще си платиш Акта о закона за движение по пътищата а после заради същият акт и същото нарушение Застрахователя ще ти зашие една красива ГО от която ще ти се завие свят и то при положение че в следствие на тия 75 км/ч никой не е постадал , не си направил имуществени щети на друго МПС , немогат да докажат че си бил под въдействие на алкохол или наркотици защото няма да разполагат с кръвна проба и въпреки това ще ти вдигнат ГО. Това е малоумен Тъпизъм! нмоеже да ти вдигнат ГО на база РИСК от който произтича разход за Гаранционният фонд или Застрахователя. Аз го четох всичко което е предложено...в нещата които ще ти вдигнат ГО са вкл. преминаване на червено , рисково изпреварване , опасна маневра на пътя?! Странно как ще се доказва всичко това след като неможе на всеки пътен участък през 2 метра да има полицай или на всеки 2 метра на пътя да монтират по 1 камера. Излиза че един ще минава метър а друг ако изтегли късата клечка и му пишат АКТ за подобно нарупение ще изгори с по висока ГО. Най големите пилоти на пътя ще плащат с по 400% по скъпа ГО и даже да продадеш колата и да си купиш кола след години пак ще ти лепнат категорията малус която си имал до последно преди да продадеш колата а за си изчистиш малуса т.е да стигнеш поне до базовата ГО според предложеното ще ти трябват има няма 12 години без нито един фиш или акт по закона за движение по пътищата при положение че плащаш 12 години редовно ГО и не си бил лишаван от книжка за дълги периоди от време. По мое му затънеш ли веднъж няма шанс да се изчистиш отново

която оправдаваше убийците на пътя /Варна/, дали и тя придвижва това нещо "Бонус Бинго"?

Колко невежество струи от тази новина!

То странното е че за нарушения за които ще те накажат веднъж после ще те накажат и втори път през ГО. Напимер пишат ти фиш / акт че си превишил скороста в града с над 21 до 50 км./ч и автоматично следващата ГО ще ти калкулира това нарушение когато ти определят клас Бонус - малус. Така ще си наказан 2 пъти за едно и също нещо. Забележи вторият път ще те накажат за РИСК за не са щета която ще се отрази на гаранционният фонд и застрахователя по полицата. Според мен логично беше тая система ако я има да вкл. само ПТП-та които носят щета физическа или имуществена на някоя от участвалите в конретно ПТП страни. Наглостта е че вкл. скороста като разход което е ъпсурдно..! Ако хората не се изправят с/у тия глупости ще ни изгърбят така жестоко че свят ще ни се завие

Ами като не искаш да те наказват няма да нарушаваш бе човек, ама че сте философи.

до Ами (нерегистриран): Въпроса не е до наказнието. Въпроса е до това че ще те накажат за едно и също нещо 2 пъти. Веднъж ще те накажат по закона за движение по пътищата с електронен фиш а после застрахователя ще те накаже втори път заради същият фиш през ГО. Аз съм ЗА ГО да се вдига на лица хванати с алкохол в кръвта или с наркотици зад волана , след ПТП които са наранили физически човек или има смърт , ПТП с имуществени щети , НО да те изгърбят за нещо което не води до разходи на Фаранционният фнд или застрахователя да ти вдигнат ГО е меко казано Цинизъм!

Ти го виждаш като наказание - а всъщност като превишаваш скоростта ти си рисков шофьор. Застрахователят знае, че рискът да причиниш птп е висок затова ти иска по-висока сума, какво не е ясно? Като не искаш да плащаш за риска недей кара рисково. Малко ли хора са убити по градските улици от шофьори превишили с 20 до 50? Как не можете да проумеете, че сте опасни за обществото? А като претрепете някого никога не сте виновни. „Ей ама как стана така, ама то аз не исках, моля съда за снизхождение“. Тези ограничения са ги мислили по умни от вас колкото и да не ви се вярва.

Нямат засищане гнусните гейберасти. Трябва да се свалят от власт.