Министър Желязков с тревожна статистика, ако се приеме пакет Мобилност в този вид

53% от международните ни превози ще бъдат празни и 14 000 души ще загубят работата си, казва той

Обратно в новината

Коментари - Министър Желязков с тревожна статистика, ако се приеме пакет Мобилност в този вид | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Никой няма да загуби работата си. Шофьорите ще бъдат наети от европейски фирми на европейски заплати и с европейски условия на труд. Пък нашите търгаши ще се наложи да го духат.

"министър" Желязков - всъщност мошеника-печатар от Костинброд да иде да си купи водомер да мери колко е гола вода....

Да ни е честит Европидалският съюз!!!!!! Днес - пакет мобилност, утре - Фолксваген в Турция, в миналото- минус 4 реактора, минус южен поток, минус син поток, минус Белене..................

Стотици хиляди загубиха работата си, а милиони емигрираха. И една голяма част от всичко това е заради разграбването на българската икономика. Та, дали на някой от хората във властта му дреме за тези 14 000, които евентуално ще си загубят работата?

Според MiLog в Германия, например, командировъчни се изплащат на база часове шофиране на територията на Германия. Ставката е на час, а не на ден. И не е резонно да се изплаща времето за почивка там. На немците също не им се плаща по този начин, плаща се работният, а не каледарният ден.

Пакет Мобилност има добри идеи, но много неясни детайли. На Европа минус 28500 камиона не и заблазявам. Пълна глупост е връщането на камиона на 4 седмици, уж заради шофьора. Ако българин работи в чешка фирма, на 4-та седмица чехите ще си приберат камиона в Чехия, а БГ шофьора ще си види семейството през крив макарон, пък нали това идеята била... Заплатите на БГ шофьорите са изравнени с тези на западноевропейските шофьори от няколко години насам - средно около 1900-2100€ се заплаща за вътрешно. Има проблем с хотелите, защото не само, че няма достатъчно, а и тези, които са в близост до магистралите не са с обособени паркинги за камиони, така че и ползването на 45-часовата пауза извън камиона е добра идея, но по-скоро фикс и в сферата на пожелателното, а и като формулировка позволява престой в палатка до камиона с походно легло - Регламента е изпълнен.

Така де, нали сега търсите към 15000 шофьора, точно ще се нагласят нещата с работната сила. Как не ги е срам да говорят такива глупости!

Ама как го измислиха само! Елегантно, с грижа за шофьорите! Има много да учим европейски уйдурми.

Никъде досега не съм чел най-важните числа за този проблем. Какъв е делът на превозите, които не включват България в маршрута. Защото тези 53% на фона на останалите данни изглеждат просто като изплюти от нищото. Не твърдя, че не са верни. Но ако ни заливат с числа, те трябва да са обвързани в някаква мисъл, иначе са като "гледам в тавана и броя".

Дрън-дрън, ама - ПЛЯС... Тия в Европа не хрупат доматите с колците, ама нашите стотинкаджии още се опитват да им ги пробутат така. "Заетите в сектора са 42 500 с около 1 750 евро средна заплата, сочи анализът."?!?!?! Чудно ми е как тогава в чуждите фирми наемат български шофьори за 1 500 - 2 000 евра на месец? Цялата статия е една голяма лъжа и манипулация за въ6трешна употреба.

Глупосит-ти не си запознат.Мъжа ми взима по 2100 евро чисти в българска фирма,а други наши приятели в чужбина взимат между 2300-2600 евро чиста заплата.Разликата за чужбина е че там се плаща квартира минимум 600 евро,затова по добре е за си в българска .Заплатите в българските фирми са добри ,но няма рабонтици.Има мързеливци!!!

А на каква заплата се осигурява? Не сравнявайте чистите заплати, защото високите данъци в Европа, резултират в по- добро образование, транспорт, здравна грижа. Накратко дори и разликата в момента да не е голяма / в което аз не съм убедена, защото живея в чужбина и познавам шофьори и тук/, не само семействата на западните шофьори имат по- добър живот, но и със сигурност пенсията им ще бъде поне 4 пъти по- висока от тази на съпруга Ви.

А коя е тази толкова добре плащаща фирма, в която работи съпруга ви, ако не е тайна? Питам защото съм шофьор с опит и си търся работа в момента, а парите са добри?

Много плоско скроена лъжа моме... Мързеливци и крадци са повечето собственици на транспортни фирми, които смъкват по три кожи от шофьорите без да плащат данъци и осигуровки. Много от тях настояват да караш с две карти и т.н.

много му пука на Печатников от Костинброд....

Росен Желязков пък е най-големия мъжкар от всички и говори за проблемите с цифри. Дано не му орежат крилата.

Нали всички в България говориме "парлуву франсе"! Явно само Борисов говори на друг език в Европа! Честито, поредния загробен бранш от Бойко и сие!

Да благодарим на високоплатените български евродепутати, комисари и техните многобройни асистенти, че успяха да защитят българския интерес. А, чакай...