Направиха първия електрически самолет, сертифициран от EASA

Словенският Пипистрел Велис Електро е двуместен и е предназначен за обучение на пилоти

Обратно в новината

Коментари - Направиха първия електрически самолет, сертифициран от EASA | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"...построихме над 8 самолета..." Колко?! Военна тайна, значи!!!

Га ша фърка или само ша прай вятър на пистата! щото 50 минути до съседното летеще ???

Използвай вятърът от самолета да ти проветри празната кратуна от простите ти разсъждения. А за съседното летище не се притеснявай. то се казва Глупофоб, т.е. такива като тебе така или иначе не ги пускат там та въобще не се кахъри дали ще го стигнеш. Ти гледай да стигнеш до съседната пейка и да си довършиш шишето с ракия.

Бате ти верно си много тъп както ти го е казал човека.

Му-ха-ха за 50 минути спокойно може да се лети от София до Варна например.

Какво ми го хвалите, можел да лети 50 минути! Ако беше 2-3 часа тогава да, но сега е само рекламен.

Ми то и ти като си бил по-малък си издържал без да се насереш в пелените само по 1 час. Години по-късно нормалното е да си се подобрил. Ако не си поне спри да сереш тъпотия в дир.бг. Ако го направиш ще го приема за подобрение.

Moга да изпия 3 литра боярщник, ей еврогеьове соросоидистични, какво ми се фукате с някакъв самальот! Мога да опъна три медведи и мен да ме опънат три медведи! Мога даже и грозната си женщина да опъна! Соросоидистици пикливи.

50 минути... А какво става, ако на 45тата минута подхода към пистата е блокиран, има вятър, или неква друга причина за отлагане на кацането? Забавно

Същото което става и като ти свърши керосинът. Глупак.

Всъщност не е същото защото при ел.самолети спокойно можеш да изключиш двигателя и да планираш много,много дълго,а при реактивните дори не можеш да загасиш двигателите камо ли да планираш по-дълго.

Интересно като факт. Но електрическите самолети са задънена улица за авиацията.

Нещо с гъза нагоре ли стана днес и всичко ти е наобратно или просто си безпричинно тъп?

Да те и електрическите коли бяха задънена улица,а днес не могат насмогна да произведат вече поръчаните и имат заявки за 2 години напред,докато тези заводи произвеждащи коли с ДВГ фалират и затварят един след друг.