Експерти от най-голямата комуникационна група у нас Ogilvy Sofia стартират обучение, в което ще предадат своя глобален опит и практически умения на студенти по маркетинг и реклама. Професионалисти ще споделят с новото поколение знанията си и ще разкажат кои са работещите решения на базата на дългогодишната им практика. Специалисти от агенцията, поставила основите на рекламната индустрия у нас, ще преподават на млади таланти в новооткритата магистърската програма "Бранд мениджмънт и интегрирани маркетингови комуникации", която започва през ноември във водещия бизнес университет "Висше училище по застраховане и финанси" (ВУЗФ). Приемът за нея вече е отворен.

Как се управлява рекламна кампания? Как се подготвя медиа стратегия? Кои са последните маркетингови изследвания? Какви са бъдещите тенденции? Ключови експерти от Ogilvy Sofia ще изнасят лекции по тези и други основни за индустрията теми, ще дават примери от работата си със световни и локални клиенти, и ще предизвикват дискусии по конкретни казуси. След като получат солидна теоретична подготовка, студентите ще имат възможност да затвърдят знанията си и да развият нови умения на стажове и семинари в офиса на рекламната агенция. Целта на обучението е да постави мост между висшето образование и бизнеса.

Магистърската програма е част от стратегията на Ogilvy Sofia в подкрепа на развитието на млади талантливи хора по пътя им към професионално израстване в креативната индустрия. Ogilvy Sofia ще споделя не само знанията и работещите решения от дългогодишната си практика, но ще отправя поглед и към бъдещите тенденции.