Коментари - Шефът на АБРО: Пиратството носи вреда за телевизиите, съдържанието и хазната | Бизнес.dir.bg
назад

Шефът на АБРО: Пиратството носи вреда за телевизиите, съдържанието и хазната

Изпълнителният директор на асоциацията коментира акцията на Европол и българските служби

Обратно в новината

Коментари - Шефът на АБРО: Пиратството носи вреда за телевизиите, съдържанието и хазната | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А бе сакън некой хазарин в Холивуд да не обеднее. А как през Соца един билет за кино беше 50стотинки и филмите си бяха с платени права.После избухна демокрацията и билета 5 лева.4.50 да не би да отиват в бюджета- айде у лево

са минзухари. Ако искат да им плащат абонатите да погледнат HBO а не да си пъхат реклами над нормите и да забравяш какво всъщност си седнал да гледаш.

ДИР-а ,защо ми скрихте коментара?

Какво отношение има интернета с кабелното пиратство, та ще спирате нета на хората и институциите /кметства и общини/.Няма ли поне един компетентен в тези служби да прецени вредата която нанася на хората с тези "дурашки" действия.

някои не дотам компетентни чиновници заради недекларирани абонати са спрели и интернета. не са плащани данъци и за интернет абонатите, но вместо постфактум да си начисляват и плащат кратуните са спрели всичко.

И ние нямаме интерес да плащаме за телевизия, до гуша ни дойде от стари филми,тъпи предавания с едни и същи хора, и новини за катастрофи, хората плащат по инерция, заради Интернет, но и това ще свърши скоро

Да бе, повярвах ви. Затъпяващи предавания като биг брадър съществуват заради пиратството ли ? Разбираш ли, ако няма пиратство, изведнъж телевизиите ще започнат да правят добри и качествени предавания, които да са в истинска полза за зрителя ? Хахахаха А като сте тръгнали да си търсите данъците, вземете да проверите и олигарсите! Или вие си ги търсите само от малките и слабите ?

То пък нашите телевизии какво качество предлагат само, кон да ти умре !

Телевизиите в момента съществуват заради рекламите. Те вече са абдикирали от главната си функция на коректив на обществото. Времето между рекламите се използва за манипулиране на зрителя в ценности насадени от силните на деня. Телевизията не работи за обществото, тя работи за себе си у ако иска да манипулира някого с своето съдържание да намери начин да достигне до него. Никой не плаща за рекламните диплянки напъхани в пощенската кутия, още по малко за авторските права на създателя им. Затова тя не може да претендира за авторство, тя е вид НПО. Време е вече телевизиите да излязат на пазара, а не да ги предлагат в пакет на клиента.