Коментари - След юлска глътка въздух продажбите на нови коли отново потънаха | Бизнес.dir.bg
назад

След юлска глътка въздух продажбите на нови коли отново потънаха

Как се движи пазарът на леки автомобили: ‐32.0% за осемте месеца от 2020 г .; ‐5,7% през юли и ‐18,9% през август. В България продажбите са намалели с 37.6%

Обратно в новината
| Редактор : Виктор Стефанов

Коментари - След юлска глътка въздух продажбите на нови коли отново потънаха | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

тва е кола не хлеб,,неа а си купувам секи ден!

Ако направят Шкодите по 120К а Аудитата по 180К ще има още по-голямо купуване. БГ не е фактор но явно и на Германците им е тегаво.

Много ме кефи като чета отдолу как българопитеците, които могат да си позволят единствено щайги трета ръка на по 20 години, разбират изтънко автомобилите и как нямало да си ги купят новите, щото били трошки и лаптопи на колела. А не щото са прошляци, за които мечта е дизелак от 90-те за 1500 лв.

Ами да разкарат повечето "авангардни" решения и може да тръгнат продажбите. Например защо трябва да ми е интегриран навигатора в радиото и да не мога да си взема кола без навигатор? Ми не ми трябва. Ако ми притрябва толкова имам на телефона или мога да си купя отделен за около 200 лева. Не! напъхали са ми го в колата и ми добавят 2000 за тази "екстра", дето не ми трябва. Също и пъхането на дисплеи и дисплейчета където трябва и където не трябва. Не ги искам! Също ми е интересно къде изчезнаха двигателите тип "дефорсак" - голяма кубатура с малка мощност.

Ами вземете им намалете цените на тенекиите.Като при телевизорите не участват хора,а само роботи.

в интерес на истината, някои марки пренасищат пазара с некачествени и дефектни модели, като не само че прикриват дефектите, ами лъжат и с вредните емисии. пресен пример а фолк вагона, а не толкова пресен е бмв. в Америка при най-незначителния дефект, който може да бъде открит след години и то само при някои единични бройки, пращат писмо до всички собственици на същия модел и като отидат на сервиз им сменят безплатно цалата част, за всеки случай

Ама да очакваме продажбите да бележат ръст до безкрайност? Всеки да купува нова кола веднъж на 10г? Или на 5? Или всеки ден да ги сменяме като чорапи? А, защо да сменям 10годишна кола, ако тя си върви с минимална подръжка? От къв зор? Екология? Уж новата е по-икономична? Е, малко по-икономична да е, но като се има предвид купчината пари (т.е. ресурс изхабен) за нова кола, екологичния ефект нещо става съмнителен. Да не говорим че се усраха да наливат ненужен софтуер ( и то много бъгав) в новите коли.

Ми на кого са притрябвали лаптопи с колела ? Сегашните автомобили са пълни с излишен електронен скрап, скъпи и дразнещо пълни с пластмаса. Истинско връщане назад в развитието.

Цените на колите няма как да паднат тъй като са пределно ниски. Единствения шанс да станат по-ниски е или да се направи компромис в качеството или някой да обяви фалит и да мине към разпродажба.

Виж как ти наслагаха минусите. Щото искат друго да чуят, а дали е вярно с действителността, няма значение. Имаш + от мен.

Карам 18 годишна кола. Имам я от 6 години. Кораво копеле излезе, не че не съм ремонирал дреболии, обаче по двигател и окачване нищо не съм барал. Навъртях 70 хиляди и не виждам причина да я сменям поне още толкова.

И въпреки всичко цените не падат, а се увеличават, противно на всякаква икономическа логика! Когато започнат да падат цените чувствително, тогава ще повярвам, че пазара на нови автомобили има проблеми!

Много интересна статистика, като видиш че в страна като Словения, която има около 3.5 пъти по-малко население се продават повече от два пъти повече автомобили, ти става ясно каква кочина сме. У нас се продават коли колкото в Естония, а те са един милион души!

икономика а ти кво имаш? Заеми нарастващи като лавина

_stankow

Страдат немските производители. Да им съберем нещо така, капачки ? Да сме солидарни с тях ? "Аз съм Даймлер-Бенц", фланелки да облечем ? :D :D

Малко ти е стара информацията Даймлер-Бенц беше 90те. След това стана Даймлер-Крайслер. Сега е само Daimler AG. Ти си реши какви тениски ще носиш....

Ами да вземат малко да се освестят и да нормализират цените на железата с 4 гуми, дето продават. Колата е средство за предвижване от т.А до т.Б и е една черна дупка, която само гълта пари. Фактът, че само след 2-3г. цените падат драстично говори сам за продукта автомобил - необосновано надути цени на фона на качеството.

Брей, брей. А на телефона, компютъра ти, телевизора, дори мебелите колко бързо им пада цената? Искаш да има въздушни възглавници, да е изключително здрав и надежден, да има много системи - срещу боксуване, срещу блокиране на колелата, пътно поведение върху лед, бордовия компютър да казва каква е повредата. Сигурно да е с хубави седалки, да харчи малко и още много неща, но да е евтино. Ами купи си обувки за 10 лева (има) и ходи, нали обувките са за предвижване от точка А до точка Б, не ти трябват екстри.

Ами не искам да е бъкан със тъпанарски системи дето го оскъпяват с 300 %. Ама ги завират в него да се прехласват малоумниците по тях. Стигат ми въздушни възглавници, климатик, парно, ABS и една система против боксуване. Опааа - това го имаше и преди 30 години ?! А цените бяха 2 пъти по-ниски.

Тя цената пада, но вече цените на които си купуваш ТВ или телефон висок клас с предостатъчно екстри е доста достижима за разлика от автомобилите...

Литва, дето са под 3млн. имат почти двойно купени повече коли от нас - а бяхме равни при соца

Първо сме много бедни, второ тук може да внесеш и регистрират всякакъв дарак. Внасят се (имам поглед върху бизнеса с вноса на стари коли) коли на по 20+ години, стари дизели, дори автомобили от началото на 90-те и то без колекционерска стойност - просто защото са евтини. По нашите улици може да видиш дизелови автомобили, които пушат като парен локомотив и никой не може да ги спре. Докато може да караш стара барака, която не отговаря на никакви екологични норми, ще бъде така - малко нови, десетки хиляди стари. И аз съм с 14 годишна кола, не мога да си позволя по-нова, но има коли дето даже нямат и Евро 1 сертификат.

Еййй, че то от тази статистика излиза че сме световни чемпиони по незакупуване на нови коли!

Набийте си ги в гъзъ тия еднодневки...

щом продажбите намаляват у нас това означава вдигане на цените...

... с много! ;(