Коментари - "Стелантис" ще бъде четвъртият по големина производител на коли в света | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Кенефите се сливат..

Е*бати и компанията. Всички таралясници на едно място

Иде възраждането на Фиат - скоро ще имаме нов ФИАТ АБАРТ , който ще удари в земята немските дървета с мощ , пъргавина и дизайн.

Значи да припомня един факт.........Едно време в самото начало когато започнаха автомобилните компании да се купуват една-друга лъжеха(понеже не знаеха пазара как ще го приеме) че това било за хубаво,колите щели да поевтинеят а качеството да се вдигне .....всички виждаме че качеството пада включително и на високите класове коли,за цените да не говорим......как само ни вземат за глупаци !

Това не важи само за колите... Цялата световна икономика е изградена на това - да купуваш. Ако старата ти кола е ОК, по-трудно ще се метнеш на нова. И са взели мерки след 5-6 години (за някои модели и по-малко) да не е вече ОК...

Тойота и фолксваген, които произвеждат половината коли в света, другото не става за нищо, тепърва ще се сливат, прасковят и тн. Това бутикови автомобил чета, всичко ще бъде полека лека закупено от Китай и Индия, просто произвеждащ ли скъпи или некачествени пърделници си аут, тука включвам любимите бемве и мерседес за бг, които също един ден ще цунат ръката на гоуфо.

Чудесна комбинация.

Само не разбрах защо е сложена снимка на производствена линия на Рено

Защото за Редактор : Надежда Христова рено и Пежо са все с 4 букви и звучат френско...

Land Rover Discovery

Мислех , че тъпотии се случват само в България, ама се оказа, че и по света се събират некадърници на едно място. Дали новият им модел ще излезе изобщо от сервиза - това е въпроса.

пълно е със тъпотии, само се загледай под повърхността. и на запад има и на изток има и при нас има

Требе да си напълно изтрещял да си купиш американска или италианска кола.

Жалко за Опел. Имали сме Рекорд, Кадет, омега, Корса и Зафира При нормална грижа за колите - никога не са ни изоставали на средата на пътя...

Събрали се най калпавите марки и си създали консорциум. За да произвеждат още по калпави коли!

Вземете и Алфа ромео и провала е сигурен.

Алфа е част оt FCA group. Както и Мазерати и Фиат, които пък държат Ферари.

недоразумение

И една китайка им трябва, тогава ще са пълен комплект

Сливане, едни мениджъри взимат едни бонуси и след няколко години развод. Като ДаймлерКрайслер

Най-тъпите коли в едно.

"Стелантис" ще бъде четвъртият по големина производител на коли в света" Ще инвестира ли в икономическия тигър на Балканите, България, според ББ?!!!

Народа го е казал: - " Купи си Фият да те е яд. Ако си пич купи си Москвич."

...с една маааааалка разлика. Став въпрос за ПОЛСКИ фиат.

Тя не е за нас, ние си оставаме вечно в периферията. А някога направете нещо и за тук, да могат хората да си купят нещо по-различно от горублянските "мъсъл"-карс!

Олелеле...

докато остане само една фирма, след това окрупнявне на браншовете.

Съберете се и с Форд и ще имате всички най-гадни марки под една шапка.

С американския форд или с дръгелите дето ги правят в европа.... щото американските фордове са доста по различни от европейските.

Няма проблем. Румънците правят Дачия, Сърбите Фиат, а ние като солиден партньор на ЕС правом Фолксваген.

Производител на ковчези върху колела.

Следващите енодневки на пазара. Пари стока пари прим.

Бе марките и логото невярна да се смени, ама карантията ще е най-евтината и некачеатвена от всички налични. Парадоксално, това най-вероятно ще е от Крайслер. Който е докосвал недоразумението Фиат Фримонт знае за какво гояоря...

Фиат и Алфа ромео успяха да стъпят на американския пазар сега е ред на франсетата. Да видим, но аз съм скептик. Народа купува хонда, тойота и хюндай, а който има пари немско.

Аз откакто имам автомобил, карам фиат. Супер доволен съм си. Имах кратка забежка с тойота (авенсис) и останах с доста горчив вкус в устата. Един пример - основен ремонт на скоростна кутия на 140000км. Единия фиат го продадох на над 400000 километра без съществени ремонти. Другия сега е на почти 300000, също без съществени ремонти. Поддръжката е в пъти по- евтина от на немските кошници. Немските кошници от друга страна лежат на стара слава. Новите модели са по- зле от френските, като не говоря за евтини автомобили. Дори най- скъпите модели на мерцедес като S63 AMG са пълен кенеф като изработка. Друг пример - БМВ Х5 на под една година и 50000 км - смяна на скоростна кутия.

Баце, Ти цифрите за нищо ги нямаш! Нещо си изтървал нулите...

Чак толкова черни не са колкото ги описваш немските. Казвам го от гледната точка на човек минал пътя бмв-френска-италианска-бмв. Фиат-а е възможно най-евтината кола за поддръжка, така е. Но бмв-то е доста по-солидно и сложно направено, комфорта е повече. Сравнени цените на частите в един-два немски магазина с тук показват едни 35-40% разлика, същото е и при труда, та е изкуствено надута цената да се поддържа немска кола донякъде. Колкото до скоростите на бмв зф препоръчват смяна на масло между 80 и 100к км, но незнайно защо БМВ казват, че е вечно. Болшинството колеги не го сменят, а после пазара се пълни с дефектирали кутии. Та тази на 50к да се прецака - от 0км или след като е попаднала 2ръка на незнайно колко км е направила 50к?

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

@go6ku Фиат 1 купен 2006-а година на 133000км по километраж, на 9 години. Реално няма как да е бил на под 250000 за толкова години (по-скоро към 270000-290000км) и състоянието в което го купих. Аз за 9-те години в които го карах направих още 105хил. км. ОК, може да не е бил над 400000хил, но е бил близо. Фиат 2 купен 2013-а година на 165000км реални по моторен компютър (56000км по километраж). На 7 Юли 2020 беше на 291338км. Тойотата я купих 2010 на 98700км (реални) от ТМ Ауто. Правя около 20000км/година средно... Нов автомобил не се престраших да си купя, защото работих над 10 години в аутомотив индустрията и им знам кирливите ризи...

Мерси мерси