Коментари - "Стелантис" ще бъде четвъртият по големина производител на коли в света | Бизнес.dir.bg
Коментари
Иде възраждането на Фиат - скоро ще имаме нов ФИАТ АБАРТ , който ще удари в земята немските дървета с мощ , пъргавина и дизайн.
Значи да припомня един факт.........Едно време в самото начало когато започнаха автомобилните компании да се купуват една-друга лъжеха(понеже не знаеха пазара как ще го приеме) че това било за хубаво,колите щели да поевтинеят а качеството да се вдигне .....всички виждаме че качеството пада включително и на високите класове коли,за цените да не говорим......как само ни вземат за глупаци !
Тойота и фолксваген, които произвеждат половината коли в света, другото не става за нищо, тепърва ще се сливат, прасковят и тн. Това бутикови автомобил чета, всичко ще бъде полека лека закупено от Китай и Индия, просто произвеждащ ли скъпи или некачествени пърделници си аут, тука включвам любимите бемве и мерседес за бг, които също един ден ще цунат ръката на гоуфо.
Само не разбрах защо е сложена снимка на производствена линия на Рено
Мислех , че тъпотии се случват само в България, ама се оказа, че и по света се събират некадърници на едно място. Дали новият им модел ще излезе изобщо от сервиза - това е въпроса.
Жалко за Опел. Имали сме Рекорд, Кадет, омега, Корса и Зафира При нормална грижа за колите - никога не са ни изоставали на средата на пътя...
Събрали се най калпавите марки и си създали консорциум. За да произвеждат още по калпави коли!
Вземете и Алфа ромео и провала е сигурен.
Алфа е част оt FCA group. Както и Мазерати и Фиат, които пък държат Ферари.
Сливане, едни мениджъри взимат едни бонуси и след няколко години развод. Като ДаймлерКрайслер
"Стелантис" ще бъде четвъртият по големина производител на коли в света" Ще инвестира ли в икономическия тигър на Балканите, България, според ББ?!!!
Народа го е казал: - " Купи си Фият да те е яд. Ако си пич купи си Москвич."
Тя не е за нас, ние си оставаме вечно в периферията. А някога направете нещо и за тук, да могат хората да си купят нещо по-различно от горублянските "мъсъл"-карс!
Съберете се и с Форд и ще имате всички най-гадни марки под една шапка.
Няма проблем. Румънците правят Дачия, Сърбите Фиат, а ние като солиден партньор на ЕС правом Фолксваген.
Бе марките и логото невярна да се смени, ама карантията ще е най-евтината и некачеатвена от всички налични. Парадоксално, това най-вероятно ще е от Крайслер. Който е докосвал недоразумението Фиат Фримонт знае за какво гояоря...
Фиат и Алфа ромео успяха да стъпят на американския пазар сега е ред на франсетата. Да видим, но аз съм скептик. Народа купува хонда, тойота и хюндай, а който има пари немско.
Аз откакто имам автомобил, карам фиат. Супер доволен съм си. Имах кратка забежка с тойота (авенсис) и останах с доста горчив вкус в устата. Един пример - основен ремонт на скоростна кутия на 140000км. Единия фиат го продадох на над 400000 километра без съществени ремонти. Другия сега е на почти 300000, също без съществени ремонти. Поддръжката е в пъти по- евтина от на немските кошници. Немските кошници от друга страна лежат на стара слава. Новите модели са по- зле от френските, като не говоря за евтини автомобили. Дори най- скъпите модели на мерцедес като S63 AMG са пълен кенеф като изработка. Друг пример - БМВ Х5 на под една година и 50000 км - смяна на скоростна кутия.
Чак толкова черни не са колкото ги описваш немските. Казвам го от гледната точка на човек минал пътя бмв-френска-италианска-бмв. Фиат-а е възможно най-евтината кола за поддръжка, така е. Но бмв-то е доста по-солидно и сложно направено, комфорта е повече. Сравнени цените на частите в един-два немски магазина с тук показват едни 35-40% разлика, същото е и при труда, та е изкуствено надута цената да се поддържа немска кола донякъде. Колкото до скоростите на бмв зф препоръчват смяна на масло между 80 и 100к км, но незнайно защо БМВ казват, че е вечно. Болшинството колеги не го сменят, а после пазара се пълни с дефектирали кутии. Та тази на 50к да се прецака - от 0км или след като е попаднала 2ръка на незнайно колко км е направила 50к?
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
@go6ku Фиат 1 купен 2006-а година на 133000км по километраж, на 9 години. Реално няма как да е бил на под 250000 за толкова години (по-скоро към 270000-290000км) и състоянието в което го купих. Аз за 9-те години в които го карах направих още 105хил. км. ОК, може да не е бил над 400000хил, но е бил близо. Фиат 2 купен 2013-а година на 165000км реални по моторен компютър (56000км по километраж). На 7 Юли 2020 беше на 291338км. Тойотата я купих 2010 на 98700км (реални) от ТМ Ауто. Правя около 20000км/година средно... Нов автомобил не се престраших да си купя, защото работих над 10 години в аутомотив индустрията и им знам кирливите ризи...
"Стелантис" ще бъде четвъртият по големина производител на коли в света
Компанията ще се създаде при сливането на PSA и Фиат Крайслер
Обратно в новината