Глобалната организация Superbrands връчи своята награда за отличен брандинг на Майонеза "Краси", с която я признава за водеща потребителска и бизнес марка на българския пазар. На тържествената церемония в Sofia Event Center беше представено и официалното издание, известно като Библията на брандинга, представящо съвременните достижения на част от най-силните брандове в страната. Изданието разказва и за четвъртвековното съществуване на Фабрика за майонеза "Краси", за постигнатите успехи, за социалноотговорните каузи на компанията, за пътя, по който "Краси" се превръща в продукт, разпознаваем, емблематичен и любим на българския потребител.

Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 80 страни, реализиращи промоционалната програма Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури - Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет, осъществено в партньорство с водещия институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands - марка, която трябва да демонстрира: качество, надеждност и различие

Superbrands посочва майонеза "Краси" като изключителна търговска марка, която се откроява и доминира над всички останали в рамките на националния пазар.

При получаването на наградата мениджъра на Фабрика за майонеза "Краси", Даниела Авджиева отбеляза, че е развълнувана да получи наградата Superbrand в годината на четвъртвековния юбилей на "Краси" и това е поредното отличие за марката-лидер на пазара на майонеза у нас.

"Ние поставяме на първо място отговорността да предлагаме безопасен хранителен продукт, затова именно "Краси" е "Най-добрата майонеза" като вкус и качество на пазара, ние задаваме стандарта на традиционната майонеза в България!"

През тази година "Краси" за пети пореден път бе посочена и за "Любима марка" на българските потребители.