Въвеждат задължителни 15 нови стандарта за администрацията и 5 метода за обратна връзка

Предвидени са 11 метода за измерване на удовлетвореността на потребителите от качеството на административното обслужване

Обратно в новината

Коментари - Въвеждат задължителни 15 нови стандарта за администрацията и 5 метода за обратна връзка | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ще отворят безкрайно много работа по писане на "нови" длъжностни характеристики, което според вносителите е величайша тяхна иновация. Тези неща и досега се прокрадваха и пишеха -нищо ново. Съществено е обаче, че болшинството държавни служители имат съвсем други изисквания за техните умения и способности и не работят на гише. Обратната връзка, както е посочена е квази, защото всеки си има шеф и от там нагоре, от където идват изискванията няма мърдане за съответния изпълнител. По-скоро идеята ми се струва е да може да бъде посечен неудобен човек.

Браво, едно хубаво нещо.

Това ще важи ли за мобилните оператори, които притискат клиентите си за нови оферти, без да ги информират за условията ? При всеки служител , където и да отидеш, трябва да им теглиш думите с ченгел

след раздадените милиони на бизнес милиционерите и мутри , сега ще улесняват административното обслужване ? вече няма нужда да се пречи , никой няма и да помисли да започва бизнес , а на кратунчовците трябва да им е лек живота , те са назначени да управляват по волята на партията и правителството , и най вече на задкулисието

Интересно, какво означава стандарт за калинки?

Пропуснали са да въведат стандарт за извършване на масаж и (удовлетворяване) на клиента. Какво означава лесен за попълване формуляр, например. Ако не знаеш какво искаш , администрацията откъде да знае каква услуга да извърши. А ако знаеш какво искаш, то би трябвало да си наясно с материята. Сега , не знаят да пишат даже, пък какво да говорим , да ти напишат смислено заявление. Пък ако е в свободен текст - просто изпадат в амок от незнание.