Инициативата с мото „По-близо до клиента” се провежда за пета поредна година. Топ мениджърите на компанията посвещават два или три дни от работата си всяка година на директния контакт с клиентите на бензиностанциите, като зареждат гориво и предлагат съпътстващи услуги, като почистване на стъкла, проверка на маслото и течността за чистачките, запознаване на клиентите с предимствата на различните горива Shell и т.н.
Инициативата „По-близо до клиента” е част от световната стратегия на компанията за усъвършенстване на качеството на услугите и насърчаване на обратната връзка от клиентите.
Вижте снимки от събитието
Премиерният за България Mercedes CLS 350 CDI  и „историческият” трабант на Президента на Атлантическия клуб Соломон Паси бяха първите автомобили, заредени с гориво от Изпълнителния директор на Shell България г-жа Камелия Славейкова и от Търговския директор г-жа Теодора Колева. Г-н Паси лично присъства на събитието. Той пристигна със сегашния автомобил на Атлантическия клуб – BMW, което носи същия регистрационен номер, както и легендарния му трабант.
„Нашите клиенти са много различни, но независимо от това каква кола карат и какво гориво зареждат, ние посрещаме всеки от тях по един и същи начин във всяка бензиностанция Shell – с високо качество на услугите и на продуктите ни” – коментира Изпълнителният директор на Shell България г-жа Камелия Славейкова. „Общото между всички наши клиенти, е че те обичат автомобила си и искат най-доброто за него. В ден като днешния, ние общуваме пряко с клиентите, за да разберем какво е най-важно за тях в грижата за автомобила, както и да утвърдим високите стандарти на обслужване, които прилага Shell в България и по света.”
 „Обслужването на клиентите ни не се изчерпва само със зареждане на гориво в резервоара на автомобила” – каза г-жа Теодора Колева, Търговски директор на Shell България. „Грижата за клиента и автомобила започва още със създаването на горивата Shell и продължава с всяка стъпка, която горивото изминава, до посрещането на клиента на бензиностанцията. Вече 20 години работим за прилагане на един и същ висок стандарт на обслужване във всеки обект Shell.
Непрекъснато насърчаваме служителите и прилагаме система за вътрешна и външна оценка на качеството на обслужване. Не е изненада, че България винаги е била в челните места както в Централна и Източна Европа, така и в глобалната система на Shell при проучвания тип „таен клиент” – допълни г-жа Колева.
Премиерният за България Mercedes CLS дебютирал на Автомобилния салон в София на 10 юни 2011 г. бе зареден с Shell V-Power Diesel от г-жа Камелия Славейкова, а историческият трабант на Соломон Паси бе обслужен и зареден с двутактово масло Shell и бензин Shell 95 от г-жа Теодора Колева.