Гигантът за музикален стрийминг Спотифай (Spotify) съобщи, че броят на активните му месечни потребители е надхвърлил 300 милиона през третото тримесечие, предаде Франс прес, цитира БТА. Въпреки този резултат компанията отново е "на червено".

От Спотифай уточниха, че броят на месечните им активни потребители е нараснал с 29% до 320 милиона през трите месеца до септември, като 144 милиона от тях са плащали абонамент. Това представлява повишение с 27 на сто, спрямо отчетеното в предишното тримесечие.

Спотифай, чиято централа е в Стокхолм, но е листван в Ню Йорк, се надява да достигне между 340-345 милиона активни абонати месечно и 150-154 милиона платени абонати до края на годината.

Същевременно компанията за стрийминг услуги, отчита чиста загуба от 101 млн. евро през периода юни-септември спрямо печалба от 241 млн. евро година по-рано.

За разлика от много компании Спотифай от посочват, че са успели да избегнат до голяма степен последиците от пандемията от COVID-19.

От гледна точна на използване на съдържанието часовете на ползване са надхвърлили през тримесечието равнищата от преди коронавируса и всички региони напълно са се възстановили, отбелязват от Спотифай.

През последните години компанията се опитва да разшири дейността си, като инвестира стотици милиони евро в подскасти, които да предлага наред музиката.