С новини, анализи и ревюта в сферата на маркетинга, рекламата и комуникациите стартира Redlink - първата специализирана дигитална медия в България.
Целта на екипа е платформата да се превърне в ценен и надежден източник на информация за работещите в бранша у нас, и затова остава отворен за нови автори от рекламни, дигитални и медийни агенции, маркетинг и ПР отдели на компании, опериращи на българския пазар.
"В условията на постоянно променяща се среда, в която бизнесът е изправен пред множество казуси за разрешаване, се надяваме Redlink да бъде ценен източник на специализирана информация в областта на маркетинга и комуникациите. Стремежът ни е да предлагаме модерирано съдържание, което извежда най-силните примери, анализи и тенденции от международния и българския пазар. В основата на екипа са маркетинг практици с над 25 годишен опит и усет за истински значимите примери, които задават тона на съвременните комуникации", коментира Екатерина Тупарева, главен изпълнителен директор на Ogilvy Group Bulgaria.
Сред първите теми в платформата redlink.bg ще откриете:
Най-разпространените митове за телевизионните предпочитания на българите
НАЙ
Край Москва започва серийно производство на "Ситроен" в завод на "Стелантис"
Пощенска банка първа стартира кампания за премахване таксата за вноска на суми в лева по сметките си за граждани във връзка с приемането на еврото
МС дава над 1,5 млрд. лв. за дофинансиране на Министерството на енергетиката
ИТН: Опитът за декапилизацията на БЕХ от Асен Василев превръща МФ в схемаджийска фабрика
Край Москва започва серийно производство на "Ситроен" в завод на "Стелантис"
МС дава над 1,5 млрд. лв. за дофинансиране на Министерството на енергетиката
Електромобилите може никога да не постигнат широкото разпространение на колите с ДВГ
Почасовите разходи за труд в ЕС - от 53,9 евро в Люксенбург до 9,3 евро в България