Дентсу груп (Dentsu Group) и Тойота мотър (Toyota Motor) се споразумяха да образуват бизнес съюз и създадат две компании, за да подобрят комуникационната стратегия на Тойота, както и стратегията за дигитална трансформация на японския автомобилостроител. Това съобщи днес Дентсу в комюнике, цитирано от Ройтерс.

И двете фирми ще работят под управлението на холдингова компания, от която Тойота ще притежава 66 процента, а Дентсу 34 процента, допълва БТА.

Компаниите ще започнат работа през януари 2021 година. Едната от тях ще се съсредоточи върху подобряването на маркетинг стратегията на Тойота, за да създаде изключително потребителско доверие, а другата ще работи върху дигиталната трансформация и използването на данни за подобряване на отношенията с клиентите, уточни Дентсу в комюникето.