"Джи Пи Груп": Ще строим "Железница" в полза на обществения интерес
Позиция на Управителния съвет на строителната фирма
Управителният съвет на "Джи Пи Груп" заявява категорично, че през всички години компанията е работила, съобразявайки се със законовите разпоредби, и винаги е отчитала обществения интерес, и ще продължава да работи така. Това се казва в официална позиция на Управителния съвет на "Джи Пи Груп" АД. Ето какво се казва още в позицията на строителната фирма:
"Именно заради това ви уведомяваме, че с решение № 102 от 04.01.2019 година Върховният административен съд постанови, че обединението ДЗЗД "АМ Струма Тунел 2018", чиито член е и "Джи Пи Груп" АД, e законосъобразно избранo за изпълнител за изграждането на тунел "Железница" по реда на Закона за обществените поръчки.
"Джи Пи Груп" АД обяви намерението си за оттегляне от изграждането на тунел "Железница" заради обществения интерес и манипулативната обстановка, която се опитваше да отъждестви граденото десетки години име на компанията в строителния бранш с престъпни квалификации. Близо три месеца по-късно Върховният административен съд безапелационно потвърди мотивите на Комисията за защита на конкуренцията и на възложителя - "Агенция пътна инфраструктура", за избор на изпълнител на обществената поръчка.
Като компания, която винаги е работила в интерес на българското общество и възможността за подобряване на инфраструктурата на България, осъзнаваме, че забавата в изграждането на посочените участъци на АМ "Струма" е предпоставка за още тежки катастрофи, голям брой загинали и ранени. Дневно по този международен път минават над 20 хиляди моторни превозни средства.
С оглед създалата се ситуация - скъсените срокове и възможността изграждането на този мащабен проект да бъде провалено, управителният съвет на "Джи Пи Груп" АД се съобрази със законодателството и изпълни задълженията си, като сключи договор за изграждането на тунел "Железница" с възложителя Агенция пътна инфраструктура. Същото ще бъде в полза на обществения интерес от предотвратяване на огромните загуби на държавния бюджет, които могат да възникнат при неизпълнение на проекта до 2023 г., и в подкрепа на пътната безопасност", се казва още в позицията на строителната фирма.
НАЙ
Броди призракът на нова търговска война: Кой ще контролира пазара на електромобилите
Как се променя стопанската политика и цената на хляба за половин час
Успокоение на цените на световните зърнени пазари
Бедност и неравенство през 2023 година – малки стъпки напред, но голямата реформа буксува
Броди призракът на нова търговска война: Кой ще контролира пазара на електромобилите
Бедност и неравенство през 2023 година – малки стъпки напред, но голямата реформа буксува
Цените на CO2 емисиите трябва да стигнат 500 евро/т, за да има производство от стомана към зелен водород
Как се променя стопанската политика и цената на хляба за половин час