Според тазгодишния доклад на RECMA, агенционната мрежа IPG Mediabrands е втора в света по привличане на нови клиенти. Настоящият успех се дължи на агенциите Initiative и UM (част от IPG Mediabrands), които на глобално равнище се класират съответно на второ и четвърто място по привличане на нови клиенти.
За успеха на агенционната мрежа IPG Mediabrands допринасят медийните агенции, в региона на Югоизточна Европа като UM (Белград, Загреб, София), които в предишния доклад на RECMA бяха в Топ 3 на медийните агенции на пазарите в Сърбия, Хърватия и България. Initiative е най-успешната глобална медийна агенция в развитието на бизнес и привличането на нови клиенти през първата половина на 2018 г. според доклад на международната консултантска къща R3.
"Развитието на нов бизнес и разширяването на клиентското портфолио с широк диапазон от категории са наш основен приоритет на пазарите, на които оперираме от години. Ръстът на IPG Mediabrands на глобалния агенционен пазар се отрази и върху нашия бизнес, в който бележим значителен напредък. Гордеем се, че следваме глобалната тенденция и с всяка година разгръщаме дейността си чрез привличане на нови клиенти. Трябва да подчертаем, че в това отношение разполагаме със силната подкрепа на агенционната ни мрежа. Проучвания като тези на RECMA са потвърждение на това и признание за IPG Mediabrands. Нашата амбиция е да продължим годината така, както я започнахме, с разширяване портфолиото на клиентите ни от различните клонове на индустрията" - заяви Дарко Лукич, главен изпълнителен директор на IPG Mediabrands за Югоизточна Европа.
RECMA е независима компания, която на глобално равнище извършва проучвания, свързани с дейността на медийните агенции. Проучванията представляват стратегически инструмент за най-големите световни рекламодатели и често са решаващ фактор при избора на медийна агенция за сътрудничество.
НАЙ
Брюксел: От 2025 г. ЕС ще посрещне изобилие от природен газ
Бизнес или ежедневно да се облечем на интервю за работа
Франция нареди на супермаркетите да информират купувачите за шринкфлация
На първо четене: Отложиха с година либерализацията на пазара на електроенергия
Брюксел: От 2025 г. ЕС ще посрещне изобилие от природен газ
На първо четене: Отложиха с година либерализацията на пазара на електроенергия
Бизнес или ежедневно да се облечем на интервю за работа
Парламентът възложи на енергийния министър да предоговори споразумението с "Боташ"