Kaufland България е реализирала продажби в обем от 48 млн. кг. плодове и зеленчуци с български произход през изминалата 2020 година. По този начин търговската верига отбелязва значителен ръст от 37% в продажбата на родни плодове и зеленчуци в сравнение с предходната 2019 година, когато реализираните обеми са 35 млн. кг.
Постигнатите през 2020 продажби на български плодове и зеленчуци са резултат от дългогодишното партньорство между Kaufland и българското производство. Като част от своите утвърдени бизнес практики Kaufland сключва с производителите договори за изкупуване на продукция, които се прилагат при спазване на всички строги изисквания за качество, посочени от веригата. През 2021 година компанията увеличава с 33% броя на производителите, с които сключва такива договори. По този начин Kaufland гарантира обеми на българската продукция и осигурява сигурен пазар за производителите, което им помага да работят спокойно и да се фокусират върху качеството на продуктите си.
През 2021 година компанията е подписала договори за изкупуване на обеми с 24 български производители на плодове и зеленчуци. Произвежданите от тях и предлагани в Kaufland култури се сертифицират по международния стандарт за устойчиво земеделие Global G.A.P., чрез който производители имат възможност да гарантират високото качество на своите продукти.
Българският асортимент винаги е бил приоритет за Kaufland България. Всяка година компанията се стреми да надгради предлагането на български плодове и зеленчуци, като по този начин отговаря и на потребителското поведение, в което все по-търсена е родната продукция. Kaufland отговаря на изискванията на клиентите за качество, като прилага многостепенен качествен контрол по цялата верига на производство на плодовете и зеленчуците. Той започва още при избора и засаждането на най-добрите сортове семена съвместно с производителите. Веригата мониторира процеса на отглеждане и съхранение на продукцията на място в стопанствата, като през 2021 година планира да увеличи с над 60% посещенията на свои експерти по качествен контрол във фермите на производителите. Наред с проверките на място, Kaufland наблюдава и нивата на пестициди в продукцията, като месечно изпраща проби в независима лаборатория, акредитирана от BELAC (Белгийска акредитираща институция).
Всекидневен качествен контрол на плодовете и зеленчуците се прилага и в Логистичния център на Kaufland България, където проверки установяват дали стоката отговаря на строгите изисквания на търговската верига за вида на продукта. Продукцията се съхранява и превозва при съответните подходящи температурни режими, а нейното качество и свежест се контролират стриктно през целия ден в хипермаркетите на Kaufland.
Повече за качеството на плодовете и зеленчуците в Kaufland можете да намерите ТУК.
Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от над 1,6 млрд. лева и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 000 служители. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. За времето от своето идване в България през 2006 г. до днес компанията се превръща в значим фактор за стимулирането на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лева. Вижте повече на www.kaufand.bg
Материалът е предоставен от Кауфланд България.
НАЙ
БДЖ и "Дойче бан" подписаха договор за доставка на 76 модернизирани вагона
За ролята и значимостта на посочената заплата в една обява за работа
Нова наредба намалява сроковете за присъединяване към електрическите мрежи
ЕС тихо работи върху забраната за китайски вятърни турбини подобно на Huawei технологиите
БДЖ и "Дойче бан" подписаха договор за доставка на 76 модернизирани вагона
ЕС тихо работи върху забраната за китайски вятърни турбини подобно на Huawei технологиите
Нова наредба намалява сроковете за присъединяване към електрическите мрежи
За ролята и значимостта на посочената заплата в една обява за работа