• BAAwards'21-22 ще продължат да приемат заявки от рекламодатели и комуникационни агенции до 14 февруари 2022 г., а от студентски екипи - до 28 февруари 2022 г.
  • Срокът, в който трябва да са реализирани подаваните бизнес кампании, се удължава до края на 2021 г., като обхваща двугодишен период от 1.1.2020 г. до 31 декември 2021 г. При студентите този срок се удължава до края на февруари 2022 г.
  • Всички подадени досега кампании се запазват в онлайн системата и ще участват в BAAwards"21-22.

Снимка: БАР

В условията на постоянно усложняваща се пандемична обстановка и нарастващи предизвикателства пред професионалната маркетингова общност, УС на БАР взе решение да улесни и насърчи участието в конкурсите за наградите на БАР (BAAwards), за да извлече максимална полза от тяхното ноу-хау за всички страни (рекламодатели, комуникационни агенции и студенти).

Конкурсите BAAwards'21-22 ще продължат да приемат заявки от рекламодатели и комуникационни агенции до 14 февруари 2022 г., а от студентски екипи - до 28 февруари 2022 г. Срокът, в който трябва да са реализирани подаваните бизнес кампании, се удължава до края на 2021 г. като обхваща двугодишен период от 1.1.2020 г. до 31 декември 2021 г. При студентите този срок се удължава до края на февруари 2022 г.

Галасъбитието за оповестяване на победителите ще бъде през първата десетдневка на април 2022 г.

Всички подадени досега кампании се запазват в онлайн системата и ще участват в BAAwards"21-22. Такси ще се заплащат след приключване на приемането на заявки (февруари 2022 г.). Организациите, които вече са подали заявки, ще могат в посочените срокове да актуализират, променят или допълват качената в сайта baawards.com информация".