Шампионът и хегемон в последните няколко сезона на НБА - Голдън Стейт Уориърс, предприе интересен маркетингов ход.
Популярността на отбора нарасна след трите титли в последните четири сезона, като всеки иска да наблюдава мачовете на Стеф Къри и компания.
Интересът се повишава и от факта, че това е последният сезон за тима в Оуклънд, след като от следващия "Уориърс" ще се преместят в Сан Франциско, в строящия се модерен комплекс "Chase Center".
Именно заради това, всеки домакински мач на шампионите е разпродаден.
Броят на хората, които искат да наблюдават шампионите е огромен. Това накара ръководителите на "Уориърс" да пуснат специални билети.
Те осигуряват достъп до залата, но не и до самия мач и трибуните.
Закупилите този пропуск ще могат да прекарат часовете преди мача сред 19-те хиляди фена на Голдън Стейт, да се насладят на обстановката, да усетят тръпката.
Когато обаче мачът започне, ще трябва да го гледат в някой от десетките телевизори из коридорите на залата, не и на живо, макар да са толкова близо до действието.
Цената на този вид билет няма да е никак малка - 100 долара. Въпреки това, ръководството на шампионите смята, че тази услуга ще пожъне голям успех.