Супер. Отбора си има два тима, и само те ще са с този двигател. На практика РедБул ще станат заводски отбор, в смисъл ще ползват всички ползи и превилегии като заводските отбори на Мерцедес и Ферари, тъй като с Хонда са само те и никой друг. И те са на практика като заводски тим. Така могат да спечелят титлите, тъй като отбор който работи с доставчик на двигатели като заводски тим има хиляди превилегии, по неговия болид да се изработват настройките на двигателя, по късно да спира в завоите и т.н. докато един клиентски отбор няма такива превилегии, той получава готовия двигател който е правен по настройки и препоръки на заводския тим. Така че решението на РедБул е много правилно. Стават от клиентски на Рено, заводски на Хонда. Догодина може и да не успеят с титлите, но по нататък ще успеят, въпроса е че вече имат хоризонта и никой не може да ги спре. Супер решение. А Хонда си научиха урока след 3-те години с Макларън. Тази година са по добре. А догодина вече с двата тима на РедБул трябва да направят сериозна крачка напред. Това което Рон Денис мислеше да направи Макларън с Хонда и не успя, май ще го направят от РедБул. Само почакайте малко..
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
бреех (нерегистриран)
ОЩЕ ЛИ СЪЩЕСТВУВА ФОРМУЛА 1 ? ПО ДОБРЕ ДА СИПУСНЕШ НПКАКВА ИГРИЧКА Д АГЛЕДАШ ВМЕСТО ТОВА. ОТДАВНА НЯМА НИЩО ОБЩО СЪС АВТОМОБИЛИЗМА И СЪСТЕЗАНИЯТА.
SLR McLaren (нерегистриран)
Супер. Отбора си има два тима, и само те ще са с този двигател. На практика РедБул ще станат заводски отбор, в смисъл ще ползват всички ползи и превилегии като заводските отбори на Мерцедес и Ферари, тъй като с Хонда са само те и никой друг. И те са на практика като заводски тим. Така могат да спечелят титлите, тъй като отбор който работи с доставчик на двигатели като заводски тим има хиляди превилегии, по неговия болид да се изработват настройките на двигателя, по късно да спира в завоите и т.н. докато един клиентски отбор няма такива превилегии, той получава готовия двигател който е правен по настройки и препоръки на заводския тим. Така че решението на РедБул е много правилно. Стават от клиентски на Рено, заводски на Хонда. Догодина може и да не успеят с титлите, но по нататък ще успеят, въпроса е че вече имат хоризонта и никой не може да ги спре. Супер решение. А Хонда си научиха урока след 3-те години с Макларън. Тази година са по добре. А догодина вече с двата тима на РедБул трябва да направят сериозна крачка напред. Това което Рон Денис мислеше да направи Макларън с Хонда и не успя, май ще го направят от РедБул. Само почакайте малко..
Фен (нерегистриран)
Да ще видим колко е правилно през 2019.
Илиян (нерегистриран)
То се очакваше ! Няма нищо изненадващо !
НАЙ
Бисексуалната световна №11 в тениса поиска гаранции, за да играе в Саудитска Арабия
Голяма вечер в Шампионска лига - титаничен полуфинал, напоен с много история
"Левски" поиска наказание за ЦСКА заради "Отново убихме говедото"
Тричасова битка продължи победния ход на Матадора в Мадрид
Георги Иванов: Българското първенство е в топ 5 на най-интересните
Бисексуалната световна №11 в тениса поиска гаранции, за да играе в Саудитска Арабия
Георги Иванов: Българското първенство е в топ 5 на най-интересните
"Левски" поиска наказание за ЦСКА заради "Отново убихме говедото"
Официално: Семейство Ганчеви се оттегли от управлението на ЦСКА
Трагедия разтърси гиганта Нгану - загуби 15-месечния си син