Сър Джаки Стюарт не посочи Хамилтън и Шумахер сред тримата най-велики пилоти
Сънародникът на Люис каза, че няма как да го признае за №1 в историята
Обратно в новинатаКоментари - Сър Джаки Стюарт не посочи Хамилтън и Шумахер сред тримата най-велики пилоти | Корнер.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
да обаче (нерегистриран)
Не знам от кои села идвате, но по начина на писане на статии, явно са далечни! Едвам познах човека, Джаки е по скоро женско име иначе- Сър Джон Йънг „Джеки“ Стюърт (на английски: Sir John Young „Jackie“ Stewart) е пилот много преди да се появите в селата . По цял ден слушам Ни Йорк, Ни Йорк( Ню Йорк), но за Гала и компания това е нормално. Така, че ако не сте сигурни има има Гугъл и Уикипедия , Джаки Стюърт хахаха.
баба (нерегистриран)
миналият век кола и пилот бяха екип, с превес на пилота, сега пилотът е част от електрониката на колата.
Почитател (нерегистриран)
Като се сетя "великия" Хамилтън как пищя 1 час по време на състезание към отбора си "на кой режим да превключва" .... Мъка. В моята класация номер 1 е Нуволари.
Ф1 (нерегистриран)
А идолът ти онзи от някакво немско село беше. Сега с разсъдък на карфиол се напикаваше в колата от страх и с това се гордееше.
dir-ник (нерегистриран)
Глупак,дано никога не разбереш какво е да си карфиол
DAMON (нерегистриран)
Няма такова нещо "най - велик". Да се сравняват различни епохи в спорта е немислимо. Още по-малко във F1, където еволюцията през годините е невероятна. Едно е сигурно - пилотите от по-старите генерации бяха много "по - корави" от тези днес. Спортът беше много опасен - загиваха състезатели, понякога по 3 на сезон. Колите се повреждаха, гумите се пукаха, пистите бяха по-елементарни като конфигурации, но с дълги и много бързи прави. Не случайно чак тази година на Монца падна абсолютния скоростен рекорд на една обиколка във Формулата. Сега пистите са по-сложни, болидите са по-сложни, регулациите в спорта са по-сложни, отборите са много по-големи и парите са много повече. Това променя играта. Но големите шампиони са си големи, точно защото се адаптират най-добре към съществуващите условия. Ако Фанджо, Кларк и Аскари караха сега, щяха пак да са шампиони. Ако сегашните караха тогава - отново логиката е същата. Общото между тях е уменията, желанието за победа, мотивацията и не на последно място, спортното щастие. Не приемам и коментарите за качеството на един или друг болид. Емерсон Фитипалди казва така: "И най-талантливия пилот не може да стане световен шампион, ако автомобилът му не е по-добър от тези на съперниците", а Тото Волф е още по-конкретен "За нас като отбор, най-важно е да произведем най-бързия болид и да го поверим на най-добрия пилот". В съвременния спорт като цяло се налага бизнес модел на управление и това води до по-дългогодишни доминации на състезател или отбор. Големите играчи имат дългосрочни планове за инвестиции. Това е всичко. На който не му харесва да не гледа. Аз лично от 15 години не гледам футбол, но това не значи, че Меси или Роналдо не са велики футболисти. Всяка епоха си има своите герои и всички те са велики, след като в определен период и при определени условия са били най-добрите в света.
Ф1 (нерегистриран)
Който не е гледал да гледа Rush или Senna сегашното е цирк.
112 (нерегистриран)
Много точен!!!
Сър Джаки Стюарт (нерегистриран)
е напълно прав за Фанджо и Кларк. Той е третия. И беше три пъти шампион през велиите времена Ф1. Сега се съзтезават разни лигави джендърчета с компютри на колела и немогат да управляват автомобил с три педала.
Ха ха (нерегистриран)
Как може да сравняваш пилоти които караха без каски и предпазни колани със сегашните, които не смеят да пръднат без инструкции от компа и потвърждение от бокса.
Ф1 (нерегистриран)
Стюард нарече Сена в онова известно интервю, луд, защото Айртон му каза състезавам се за да спечеля не за да бъда 3,4,5,6. Много ми е интересно как стюард е спечелил три титли като мисли за грешка да бъдеш първи.
Ф1 (нерегистриран)
Този колко е зле. Все още не може да превъзмогне къде го навря Айртон в онова интервю.
отврат (нерегистриран)
ай сиктир с тоя измислен расизъм бе, за ви го начукат черните маймуни!
prave (нерегистриран)
След като е СЪР... по добре слушайте какво приказва.
70 (нерегистриран)
Абе, и елтън джон се води сър... Ама хич и не помислям да го слушам. Бил като живачния Фреди... Но в конкретния случай Стюърт е напълно прав.
бгх (нерегистриран)
Независимо дали е Сър или не - прав е .
Прав е (нерегистриран)
Както не могат да се сравняват Меси и Роналдо с Пеле и Гаринча,така е и със автомобилните състезатели.Различни епохи,
Живко (нерегистриран)
Изброените бяха истински мъже и се бореха срещу истински мъже. Сегашните повечето са мухльовци с претенции.
Кибик (нерегистриран)
Заради каскета е...
НАЙ
Верстапен отсече: Не бих отишъл в "Мерцедес" и за 250 милиона
Специалния отказал няколко оферти, защото гледа към конкретен клуб
Момчето си отива: Ройс напуска Борусия в края на сезона
100 г. национален отбор на България: Бащата на всички обрати и апотеоз на една лудост
Дончич и Ървинг сложиха край на сезона на Клипърс
Верстапен отсече: Не бих отишъл в "Мерцедес" и за 250 милиона
Стилияна Николова грабна злато от историческата Европейска купа в Баку
100 г. национален отбор на България: Бащата на всички обрати и апотеоз на една лудост
Дончич и Ървинг сложиха край на сезона на Клипърс
В отсъствието на Сираков "Левски" почете Гунди