Верстапен постави дебела въпросителна около доминацията на Хамилтън
90 процента от пилотите ще са първи, ако карат болида на "Мерцедес"
Обратно в новинатаКоментари - Верстапен постави дебела въпросителна около доминацията на Хамилтън | Корнер.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
А бе (нерегистриран)
Ако трябва да се каже с малко думи печели този където са вложени многото пари. Спорта стана състезание между пари.
да (нерегистриран)
От тези 92 победи и половината не са му извоювани а са печелени от началото до края, а Шуми имаше доста интересни извоювани победи, като изключим само един сезон с доминацията на Феррари
Ацо (нерегистриран)
Абе Мерцедеса си е талантлива кола! Ама е важно и спрямо стила на кой пилот се настройва и гради тази кола! Иначе формулата загуби състезателния дух на миналото,сега гледаме компютри на колела и натискане на копчета!
Доминацията съсипа спорта (нерегистриран)
Този път доминацията съсипа спорта и това което различава сегашната доминация е това, че новите собственици на спорта не знаят как да го управляват. Почти във всеки период в спорта сме имали доминация на един екип, при дадените правила. Хирата които управлява ха спорта, добре съзнава ха, че малко или много те могат да на клонят везните в полза на един или друг отбор. Дерари бяха създали убийствен тим края на 90те и началото на новото хилядолетие. Доминацията обаче беше вредна за всичко, дори за тези които печелят. Затова правилата бяха сменяни брутално, както през 2002, така и 2004, 2013, само и само да се сменят победителите. Но трябва да познавате спорта за да го осъзнаете. Формула 1 е сложен като всеки спорт, а техническата му част от огромен океан от знания и комплексност.Успех. А ако имате желание, прочетете "Total Competition" на Рос Браун, човека на който се дължи успеха на Мерцедес, изгонен от отбора за сметка на глупака Тото Фолф.
DAMON (нерегистриран)
Всъщност няма никаква въпросителна. Термина "доминация" или още тотално, смазващо превъзходство е събирателен и включва в себе си всичко - един идеален модел на работа и продуктивност от страна на отбора и постоянно представяне на супер ниво от страна на пилота. Случва се постоянно в спорта, случвало се е и във Формулата. Вярно, от 2000 г. насам има предпоставки за по-продължителни доминации - Шумахер, Фетел, сега и Хамилтън. Но това е бизнес моделът в управлението на спорта. Големите инвеститори се интересуват от дългосрочни перспективи. Въпреки това ролята на спортиста не може да бъде принизявана и Верстапен не го и прави. Всеки може да печели победи с Мерцедес, но едно е да спечелиш три - четири кръга, съвсем друго е да станеш световен шампион. Не бива да забравяме, че във Ф1 се състезават най-добрите пилоти в света и разликите между тях са малки. Сигурен съм, че при календар от 20 състезания на сезон всеки от сега действащите пилоти ще спечели с Мерцедес. Това е целта на отбора и говори за добре свършена работа. Но освен от победи отбора се интересува от титли. Колко от сега действащите пилоти ще спечелят половината състезания с тази кола? Трима, евентуално четирима. Това е ролята на пилота.
Муджахидин (нерегистриран)
Голям зор беше да съсипят формулата от времето на Шумахер. Тогава имаше зареждане, различни марки гуми, смяна на стратегията с гумите... После решиха да правят глупости и ебаха мамата на Ф1. Днес кога ще видим един пенсионер като Менсъл световен шампион? И кога щеше да се уреди един кюмюрджия да стане световен шампоан?
Мдааа.... (нерегистриран)
След напускането на Шумахер не гледам Формула 1 Или с две думи. Дреме ми на дедовия...
Anonymous (нерегистриран)
Ако това беше вярно Ботас щеше да взима победи на Хамилтън, но това не се случва.
Абе (нерегистриран)
Макс го е казал достатъчно ясно и вярно.Люис е почти безгрешен и е по-добър пилот от Ботас,но Ботас определено не е по-добър от Верстапен и въпреки това е пред него в точките.Всщност Хамилтън и Верстапен са на едно ниво.
Владо (нерегистриран)
Само дето още от едно време има традиция от бокса да нареждат на втория пилот на отбора да си жертва победата и да пропусне първия, за да му се осигурят нужните точки за титла, оттам парички от реклами и т.н. И Ферари го правеха тогава.И Мерцедес с Култард и Законен. Тогава поне имаше и битки между Шуми и Хакинен(а и срещу Култард) А сега имаме само един Хамилтън като Лудогорец у нас.
Stanko (нерегистриран)
Да гадно е да знаеш,че няма да станеш първи.Просто Верстапен попадна в лош момент.но Мерцедес доста време се мъчи докато стигне до това превъзходство.И мисля че Хамилтън дори да караше ред бул пак щеше да бие Верстапен.Просто е много много добър.
Ицо (нерегистриран)
А дали колата на Мерцедес не е по-добра, защото имат пилот, който знае ,какво и как да казва на механиците, който разбира и упътва, а не просто да върти геврека ;) Повечето случаи добрата кола е резултата от техническите умения на пилота и добрата комуникация..Изключение беше Фетел, който направи 4 титли на база на уменията на шефовете на отбора...
няма пилот (нерегистриран)
който да прави кола младежо! Не знам защо се тиражира постоянно този виц. Има хиляди технически средства и начини за комуникация, които казват в пъти повече от най-добрия пилот във всяка една секунда от състезанието или колкото там е минималното време за трансфер на данните. Или ти си в ерата преди ВСВ?
дори геврека (нерегистриран)
не върти муньо, всичко се прави от бокса ! Абе ти за формула 1 ли говориш или за WRC?
Alex (нерегистриран)
Многознайковци сте всички. Тогава няма нужда от инженери. Механици и пилот и производство и готово. Ако Мерцедес не е доминиращ а всичко е дело на Хамилтън защо са все първи и втори? Вярно е че пилота (на английски думата е шофьор) е важен и може да помогне но всички тези приказки са силно преувеличени. Пилота участва в настройките преди състезанието но ролята му в конструирането и нищожна. Знам, че ще има много които да оспорват, само ще ги попитам кой от тях е бил в падока на Ф1 по време на състезания, колко пилоти познава и като ходи на море ползва вила на пилот от Ф1 на Ривиерата?
Ихаа (нерегистриран)
На кой пилот ползваш вила?
Димов (нерегистриран)
Ти пък щото си бил там и си много вътре в нещата.
ferari (нерегистриран)
Кретена Макс Верстапен явно не е чул, че главен виновник за доброто представяне на колата е най вече пилота, който я кара и дава идеи на инженера си как да направи колата много по добра. Всички отлични пилоти са го правили, само макс не го знае.
а (нерегистриран)
НИКОГА няама как главния виновник за победата да е пилота освен ако не карат всички с еднакви автомобили като в НАСКАР. Тогава ще има надпревара на пилоти. Сега има надпревара на технология. Автомобилн атехнология. Винаги е било това Формула 1, и ако още не си го разбрал, смении просто канала
Фен (нерегистриран)
Пречи ли някой на Ред Бул да си свършат работата като в Мерцедес?
казал е (нерегистриран)
ОЧЕВАДНОТО,което всички виждаме!
buhal (нерегистриран)
Ако има все още зрители да гледат, останалите като мен прочитат по нещо и им е ясна работата.
Абе.. (нерегистриран)
Гроздето е кисело, промърморила лисицата и се отказала да скача нависоко, за да стигне лозата... Та и този комсомолец с пламтящ поглед и преиграване в амбицията си...
Психопатолог (нерегистриран)
Идиот!
НАЙ
Преди 10 години Ливърпул направи паметно подхлъзване. Сега историята се повтаря
Потвърдено: Ливърпул плати 10 млн. евро и вече има заместника на Клоп
Трус във Формула 1: Архитектът на шампионските болиди отива във „Ферари“
"Левски" е шампион на волейбол след 15 години пауза
Световната №1 в тениса атакува остро WTA
ЦСКА - "Левски": Вечно дерби с огромен залог на трибуните и ограничен на терена
Трус във Формула 1: Архитектът на шампионските болиди отива във „Ферари“
"Левски" е шампион на волейбол след 15 години пауза
Треньорът на "Левски" връща Андреев на вратата, призна интерес към стража на Локо (Пд)
Стартират независимо разследване около огромния допинг скандал в китайското плуване