Том Брейди може и да е на 44 години, но продължава да е голямата новина и лице на спорта американски футбол.

Нещо повече - той е глобална суперзвезда, която разшири влиянието на играта из планетата до невиждани преди него мащаби. Брейди е парола, която отключи интерес към НФЛ и извън Щатите, а това до преди няколко години бе игра, считана за изцяло капсулирана в тази страна.

Легендарният Том се отказа от спорта през февруари тази година, само за да обяви завръщане 40 дни по-късно. И ще играе пак за Тампа Бей Бъканиърс, с който тим ще опита да спечели за втори път Супербоул (след 2021 г.).

Брейди има 7 шампионски пръстена общо, а сега спечели и приза за "Най-маркетингов играч" преди сезона, който вече от 8 години се присъжда на играча, който е предизвикал най-големи продажби на артикули. И го прави за пети път в тези осем предсезонни класации. Изключително постижение.

Тампа може и да не е най-популярният тим в Щатите, но Том е №1 по продадени фланелки, шапки и т.н. атрибути с името му. Втори е друг куотърбек - Ръсел Уилсън, който премина от Сиатъл в Денвър, който пък е един от най-популярните отбори.

На трето място е великолепният рисийвър на ЛА Рамс Купър Къп, който направи най-много тъчдауни в НФЛ миналия сезон и е с основна заслуга за титлата на този отбор.

Други двама играчи на шампиона Рамс са пети и шести. Между тях се е наместил (като №4) Джо Бъроу, куотърбек на Синсинати, а десетката допълват Даванте Адамс (Лас Вегас), Патрик Махоумс (Канзас Сити), Джош Алън (Бъфало) и Джъстин Хърбърт (ЛА Чарджърс).