Освен че успя да открие най-концентрираните фенове на турнира чрез онлайн двубой на погледи с Андреа Пирло, екипът на Heineken ни показа и как се прави наистина ексклузивна мач зона за финала, в превърналото се в традиция за бранда събитие, в което кани феновете на футбола да споделят заедно емоцията от надпреварата, за да се наслаждават на отличния вкус на Heineken и Heineken 0.0.

По време на финалния двубой, феновете имаха възможността да гледат последния спектакъл от футболния турнир в обстановка, която със сигурност ще остане завинаги в спомените им.

Емоционалната битка между Ливърпул и Тотнъм (2:0) бе прожектирана под стъклените куполи на комплекс "Антична Сердика" - историческо място, достойно за епичен двубой като този. Пътят до поканата за това събитие беше също толкова вълнуващ.

В специално създадения сайт на Heineken - The Focus, феновете трябваше да премерят сили с италианската футболната легенда - Андреа Пирло. Почти 40 000 онлайн двубоя бяха отчетени. А на 1 юни, 100-те регистрирани най-добри изпълнения стигнаха и до входа на Ларгото.

С предизвикателството си Heineken припомни, че в нощта на решаващия мач, не трябва да губиш концентрация дори и за секунда, защото когато най-малко очакваш, може да се случи всичко.