В мрежата на Кадрич са участвали над 50 души - от корумпирани полицаи и митничари, до съдии и други представители на държавните органи. Контрабандната верига е тръгвала от Турция и през Сърбия, Черна гора, Босна и Херцеговина, действала е и в България, пише изданието. От края на 2005 г. Кадрич променя схемата, като започва да прекарва текстила и техниката, в които укрива наркотиците, с камиони през Косово. Камионите са били с българска, македонска и босненска регистрация. Българските камиони са собственост на един от началниците на митницата в Свиленград, а другите камиони са на неговия вуйчо Наил Качапор, който живее в Скопие. За стоката, товарена в Турция, са били подготвяни документи на българска фирма. Чрез заобиколен граничен пункт, на който няма рентген, натоварените камиони са влизали в България и са се насочвали към главния склад на Кадрич в Илиенци. Там хероинът е бил претоварван и след това транспортиран с други превозни средства в Сърбия, Черна гора, Босна и Херцеговина и Хърватия. Благодарение на връзките в митниците стоката на Кадрич е преминавала почти безпрепятствено през ГКПП “Градина” (”Калотина” от бълг. страна) и “Връшка чука”. “Нямам камиони, нито пък транспортна фирма. И заместникът ми няма”. Това заяви в отговор на публикацията началникът на митница Свиленград Стефан Марашев. "Този Фаре е бил гадже на Ася - собственичката на магазин ... на бул. Витоша срещу НДК и един от най-доверените бизнеспартньори на Косьо Самоковеца. Заедно са работели турското карго, за което Англина Димитрова е разследвана за контрабанда и пране на пари". Това се казва в коментар в блог.дир.бг.