Това посочва германската служба за технически тестове ТЮФ (TUV), цитирана от ДПА, на която се позова БТА. Когато колата е оборудвана с кожени седалки, това изисква дори повече грижа и те не бива да се почистват с традиционни материали, съобщават експертите.
По принцип процедурата на миене, излъскване и почистване на шасито и двигателя е същата, както и при нова кола, като целта е да се предпази колата от ръжда, особено в регионите с влажен климат. Ако класическата кола е изкарана на пътя през зимните месеци, гумите имат нужда от специално внимание. Те биха могли да се деформират, ако колата е твърде дълга, а по този начин се предизвиква разклащане на колелата.
Бензиновият резервоар трябва да е напълнен догоре, според ТЮФ, за да не ръждяса отвътре. В радиатора трябва да бъде поставена система против замръзване (антифриз). Температурите в гаража не трябва да са твърде крайни и е необходимо да има добра вентилация.