Най-голяма част от парите за рекламни кампании отиват в телевизионните канали, които държат половината пазар и са спечелили общо 123 млн. евро. Ръстът в тв реклама за последната година е 35% спрямо 2006 г. Най-голямо увеличение на инвестициите обаче бележи интернет, където миналата година рекламните постъпления са близо 7 млн. евро - с 89% повече от 2006 г. Ръстът при външната реклама е 63% и там са инвестирани 36 млн. евро. За кампании в пресата фирмите са похарчили общо 19 млн. евро, което е увеличение от 8%. Въпреки увеличението на инвестициите в реклама обаче данните от проучването на аудиторията в България показват, че през последните 2 години около 140 хиляди души в страната са се отказали да гледат телевизия. През 2005 г. 72% от населението в страната е гледало телевизия всеки ден, докато през 2007 г. зрителите пред екраните са намалели на 70%. През 2005 г. 72% от населението в страната е гледало телевизия всеки ден, докато през 2007 г. зрителите пред екраните са намалели на 70%. Тези, които гледат телевизия, се застояват по-дълго. През 2004 г. българите са отделяли всеки ден средно по 277 минути за телевизия, докато през 2007 г. времето на гледане се увеличава до 310 минути дневно. През 2007 г. абонатите на кабелна телевизия вече са 61%.