Благодарностите бяха първо за изредените в азбучен ред трима дарители на фондация “Граждански медии“, повярвали на няколкото листа хартия от проекта - сподели Григоров. Екипът е изграден от съмишленици, подчерта той и изтъкна ролята на приелите риска да бъдат в екипа Веселина Петракиева (дошла от Дарик радио) и Явор Стаматов (БНР), Иван Бедров (бТВ), Ралица Ковачева (напуснала БНТ заедно с него).
Слоганът на новата медия е “Въпросите имат отговори“, като програмният формат залага на информациите и новините от сутринта, намиращи своя анализ вечерта на същия ден. Част от името на телевизията - “RE“ - символизира отговорите на въпросите. Всяка новина ще има своя завършек още същия ден, а изпълнителният директор отличи този подход от другите телевизии, които според него следят новината в развитието й няколко дни подред.
Двойката Веселина Петракиева - Явор Стаматов откри ефира тази сутрин в 7:00 ч. с началото на “Re:Start“. В това предаване ще се поставят новинарските акценти, които телевизията ще следи и развива през деня, а вечерта ще обобщи и коментира в “Булевард България“ с Иван Бедров (19 ч.), в обзора на деня “20 часа“ с Ралица Ковачева, икономическото предаване “Бизнес новини“ (21 ч.) с водещи Надя Терзиева (дошла в екипа от “Икономедиа“) и Десислава Димитрова, както и “Спортни новини“ от 21:30 ч. с водещ Стоян Янков (автор на книга за футбола, дошъл от “Диема“).
За рубрика “Времето“ медията няма да разчита на презентатори, а на професионални синоптици.
Агенция “ТВ план ТНС“ е извършила проучване по метода на интервютата за потенциалната аудитория на канала, като я оценява на 5.1% от градското население на възраст между 25 и 50 г., или на около 110 000 зрители. Сред тях преобладават хората с висше образование (54%) и по-високи от средните доходи, а 1/4 са хора със собствен бизнес. Лек е превесът на мъжката аудитория пред женската, 57:43%. Потенциалната аудитория на Re:TV се интересува предимно от промените в икономическата ситуация, пазара и финансите, а също така от наука и технологии, политически и социални събития в България, световна политика, културен живот и спорт.
От медията споделят, че незавсимо от сутрешния програмен акцент не са си поставяли за специална цел да конкурират други сутрешни блокове. За привличането на офис-аудитория каналът ще бъде подпомаган от излъчването в реално време в интернет, осъществявано с услугите на Спектър Нет.