За задвижването на “Хувър“ се използват леко преработени стари разработки на “Мицубиши“, като бензиновия мотор 4G64 и дизеловия GW2.8TC агрегат, които отговарят на еконормите Евро III. При това положение китайският всъдеход няма да може да се продава в страните от ЕС от началото на следващата година, когато за първоначална регистрация ще се допускат само коли отговарящи на Евро IV. Използваните в “Хувър“ системи за безопасност са на реномирани производители, като двете серийни въздушни възглавници са разработка на “Сименс“, а антиблокиращата система на спирачките и електронният разпределител на спирачното усилисе са на “Бош“. Китайският всъдеход предлага задвижване само на задния мост или на четирите колела, като превключването става с лост. В интериора определено луксът е на почит, като седалките са облечени в светла кожа, предните кресла се регулират изцяло електрически, а облегалките на задните имат три положения. “Хувър“ серийно се предлага с ел.пакет и климатроник. Любопитна подробност е, че на базата на всъдехода “Хувър“, “Греат Уол“ прави и лимузина с дължина 6.7 метра, която не беше показана на салона в Париж, но може да се види на сайта на компанията. Колата може да събере до 10 души, като предлага типичен за американските лимузини комфорт – кожен диван, мини бар, телевизионни екрани, първокачествена Hi-Fi система и т.н.