Пешеходен надлез край Атия заради прегазения ученик
Започва аварийното проектиране и изграждане на пешеходен надлез на пътя Бургас – Созопол при разклона за с. Атия, където шофьор на джип уби 16-годишно момче.
Обратно в новинатаКоментари - Пешеходен надлез край Атия заради прегазения ученик | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Илиан (нерегистриран)
Какви надлези, какви кръгови, бе? На надлеза като му се развали асансьора и никой нема да го погледне, ще си притърчват през платното щото иначе ще требва да катерат стълби! А, кръговото там ще е страшно непрактично първо, щото нема да свърши никакава работа, а ще се платят едни големи кинти, и второ- българина не знае как да кара в кръгово. За там най-добра работа ще свърши светофар, настроен с преимущество за главния път, а за да се кара бавно в този участък по една камера(работеща) във всяка посока на триста метра от светофара и по една на самия светофар. Така ще се подсигури голяма буферна дистанция за движение с ниска скорост до кръстовището и всичко ще е наред. Елементарно!
kerelov@poshta.net
А не беше ли по-лесно, евтино и безопасно спирката да не е на главния път а вътре в селото? Надлез за да не обикалят автобусите "цели" няколкостотин метра? Струва ми се доста тъпо....
hahaha (нерегистриран)
демек ако искаш да построят дадлез на дадено място, просто требва да бутнеш едно дете да го прегазят... все си плащаме скръв за всяка екстра в БГ...
5kov (нерегистриран)
Надлез? Пешеходен? В България? За експонат? Може!
az (нерегистриран)
сетила се мара! ако си спомняте преди да построят магистралата до бургас имаше един патен вазел - петолачката - колко народсе изби докато чугунените глави се сетят да направят крагово! че и тука е така! някои опитвал ли се е лятно време на излизане от атия да направи ляв завои за бургас???-абсурд! лятото на састото място имаше и катастрофа с автобус! пешеходен надлез няма да реши проблема! нали има разни модерни длажности сега - оценка на риска , превенция на риска и т,н, - или само си вземат заплатите и си клатят краката!
hehe (нерегистриран)
Пешеходният надлез решава проблема на пешеходците. Останалите проблеми остават.
гост (нерегистриран)
В българския език има буква "Ъ"
Батко (нерегистриран)
В последно време, някой трябва да умре за да се направи корекция на пътно платно или кръстовище. Много е странно и безумно
E,и..... (нерегистриран)
И 15 надлеза да направят няма да върнат момчето.На такива места трябва да има минимум тристепенна сигналозация , чключително и светлинна, а не камери за глоби.Огледайте се колко пари се хвърлят за безмислени знаци, а пещеходните пътеки в много случаи се виждат в последния момент със знак непосредствено до тях.Хайде, в населените места е ясно, но такива в покрайнините и на опасни и рискови участъци, както и опасни кръстовища, ОСОБЕНО НА ПЪРВОСТЕПЕННИ ПЪТИЩА ТРЯБВА ДА СА МИНИМУМ ТРИ ПЪТИ сигнализирани и от по-голямо разстояние.Каквото и да разправяте за "чичката с дипа' ние сме живи хора и реакциите на всеки са различни, както и моментните състояния.Съа плямпане от страна на съответните органи, че ТРЯБВА
... (нерегистриран)
много лесно е можело да стане. сфетофар с бутон за пешеходците. ако го натиснат спират колите докато пресекат. сащо и улично осветление се слага на тези места. не са нужни асансйори и надлези. кои знае колко няма за каде да бързат.
??? (нерегистриран)
И какво правим когато чичи с жипарата не вижда светофара ?
yuyug (нерегистриран)
Сфетофарите с бутон са много непрактични за пешеходците, когато се бавят по една минута докато светне червено. Интересно ми е каква е идеята зад това забавяне. Естествената реакция на чакащия да премине е да го направи по-рано. Ако логиката е да се забави, за да се съберат повече пешеходци заедно за едно светване, това е грешно - при повечето такива светофари има хора по един на повече от няколко минути, да не кажа по един на час. Може пък така да се пречи на последователно умишлено светване на бутона - пак тъпо. Може да се забрани повторно използване с отброяване след използване, не както е сега. Когато тези светофари станат удобни за ползване на пешеходците, тогава и ще се ползват. А шофьорите колкото и да е зле, спират на светофар. И много лесно се кнотролира с камера. От глоби добро приходи има, а ако няма нарушители - парите да са проблема - успели сме да си решим проблема. Надлезът ще струва колкото сто камери.
сфетофар (нерегистриран)
Жалко за погубения живот на младото момче. Съболезнования на почернените родители. За отговорните : толкова ли е трудно да се сложи един светофар на това място ? Колко инвестиции са нужни ?
идио (нерегистриран)
мързеливец! едни стълби те мързи да изкатериш ли какво ? в целия свят се изследват зоните с пешеходен трафик и се правят надлези, той светофар искал? за да спират колите и се бавят, и да пресичат пешеходците на червено?! тези надлези са толкова прости и леки конструкции, може да се наслагат навсякъде. и по добре е да се слагат след анализ на трафика, а не след жертви
yuyug (нерегистриран)
Къде са тези надлези? Онзи ден бях в няколко европейски града и две столици, от онмези, които използваме за мерило на това какви не сме и колко сме тъпи, и там е пълно със светофари. Надлез се прави много рядко, а такъв, който се преминава за 5 минути само за да се пресече едно пътно платно е изключителна рядкост. Не видях такъв, освен на гарата за минаване над релсите (2 коловоза с ултрабързи влакове)
А (нерегистриран)
Разбира се, че ще даде противиречиви показания - той е "карал" човека, за какво му е да гледа пътя! Карал или летял ниско...
:) (нерегистриран)
Управляват ни дебили, всичко се случва само след жертва или убийство. Как ще изчистим администрацията от тези идиоти нямам идея.
??????????? (нерегистриран)
сега ли се сетихте бе, некадърни безхаберни оправляващи ? колко жертви трябваше да има за да се подобри обстановката ??? българската администрация дали кмет дали регионален дали министър или различни кукумявки са един дол дренки , те работят само под силен натиск и принуда , за да работи правилно трябва да бъде стресиран оплашен и в безизодица това се наблудава по нашата страна и региона , странно явление но факт . ...............в белите държави ако има смърт някаде си се анализира внимателно положението и ако има такъв прецедент веднага инсталирват камери или други способи да се намали скороста , а не чак след седмата жертва ????????? циганска работа е нашата ганиовска
Иван (нерегистриран)
Управляващите не са специалисти. Вижда се с просто око. Над 90% и от писачите тук са на същото дередже. Пак си личи. Как да намериш добър управяващ в тази група?! Нормалното е да се измерва, да се пресмята, да се чертае, анализира и направи най-разумното, така че, хем транспорта да не страда, хем да няма жертви - директно или индиректно. Разбира се, че като е бавен транспорта се ускъпява стоката и пак мизерия. Ако има увеличаване на скоростта има опасности. Е, къде е пресечената точка? Когато имаме магистрала, първокласен път, трябва да се избягва пресичане на едно ниво, както на пешеходци, така и на превозни средства. Нека видим, най-критичните точки на първокласната пътна мрежа, да ги запишем, опишем и да се даде за обсъждане от специалисти. След дебат на специалисти, може да изграждаме бързо, удобно и евтино. Тъй като е видно, че нямаме пециалисти - добре е да извикаме холандеца, немеца, дори румънеца - по-добри са в пъти. Ето и критични и абсурни точки: 1. Пешеходна пътека на магистрален път с 8 ленти до Казичене!!! 2. Пешеходна пътека на изходите от София по Цариградско шосе (няколко). 3. Магистрален път на Долни богоров, 4. Ал.Малинов София (няколко места). 5. Атия - четири лентов път!!! 6.. ... 9. ... Списъка е огромен...
ти да видиш (нерегистриран)
На теб оставям да се сетиш , защо на спирките Плиска и Окръжна болница , освен мантинела има и мрежа - не забравяй , че там има и подлези .
слаба държава прост народ (нерегистриран)
там трябваше надлез да има още преди 40 години
да бе (нерегистриран)
и манталитета от преди 40 години е мутирал в русофиломазохистичните дебили, които още гласуват за бкп-то и производните ѝ...
Нина (нерегистриран)
Коя поред е тая жертва, че да накара управниците да помислят за обезопасяване на преминаването?
51484 (нерегистриран)
Този пример е класика, че всъщност никои не го интересуват жертвите на пътя! Праят се по големи наказания да се събират пари за лапачка от обществени поръчки, увеличават се полицейските правомощия за да е по безобразен рекета! НА тоя път няма да сложат сфетофар щото ще пречи на бързащите летовници и мутри с хотели да стигнат до Созопол!
добър ден (нерегистриран)
Къде са спали досега тези будни жители. Още след нещастието без да съм минавал от там споделих че не е редно на главен път за движение с 80 км/ч да има пешеходна пътека. Всъщност те са спали а кметицата ,областния и АПИ са бездействали. Видяхте ли състоянието на пешеходната пътека. Това нещо за да го видиш трябва да слезеш от колата.
добро ти утро (нерегистриран)
тоя път, през коя година е строен и проектиран, а? всичкото идва от безбожното безхаберие на комунягите и комуноидите на пътя!
Илиан (нерегистриран)
Леле, колко си прост!
добър вечер (нерегистриран)
Това е населено място . Какво значение има главен път с 80 км/?!Полицията може бързо да си направи бюджета :)
да бе (нерегистриран)
подир дъжд качулка...
Анализатор (нерегистриран)
Защо трябва да се убие някого, за да се сетят отговорните другари, че има решения на подобни проблеми? Същото е и с нацвъканите пешеходни светофари по Александър Малинов в София, които направиха преминаването по булеварда невъзможно в час пик. А шофьорите си псуват тихичко в колите и се молят да се приберат поне същия ден, в който са излезнали.
ти да видиш (нерегистриран)
Последно да има или да няма светофари ? Или по дебилния ти навик - когато ти трябва да има ( и то там където ти трябва на момента ) , а когати ти трябва да няма ?
88888888888888888888 (нерегистриран)
Напълно съм съгласна с постове 890 и Дирчо. Не трябва да се правят надлези защото ще е трудно за майките с количките и инвалидите макар и без инвалидна количка. Казвам това от опит. Защото имам две операции на сърце и когато се налага да ходя с метрото до Националната болница или както си я викаме от едно време ТРЕТА ГРАДСКА БОЛНИЦА ми е трудно да изкачвам стълбите или пътеката за количките. Няма асаснсьор.А проектанта е трябвало да се съобрази със спирката че там слизат много хора със увредени сърца за да отидат на преглед в болницата. Така че проектантите са виновни и съотватната институция която одобрява проекти несъобразени с удобствата на хората.
да се обзаложим ли (нерегистриран)
Колко време ще работят асансьорите?
е (нерегистриран)
Както обикновено - месец след усвояването на парите .
Дрън-Дрън (нерегистриран)
Надлез, асансьори, шумяща настилка... След дъжд качулка, два халогенни прожектора нощем и два "умрели" полицая на 50-100м от двете страни на зебрата да бяха турили, преди да загинат толкова пешеходци. Зебра на кръстовище с 6 платна + едно отстрани за автобусната спирка, на шосе е БЕЗУМИЕ. Вижте го в Стрийт-Вю, широко е колкото Цариградското.
Пешеходен Светофар (нерегистриран)
Плюс пешеходен светофар, би улеснил не само пресичащите, а и излизащете от селото, с оглед да се включат в главния път. Натоварването на локалния път е много малко, светофарът не би нарушил трафика по главния.
Южен Парк (нерегистриран)
Аналогичен МОДЕЛ има в София, входа към Южен Парк, от страната на ул. Нишава и бул. Петко Тодоров, зебра с пешеходен светофар. Събота и Неделя е пълно с хора, пресичащи детски колички, произшествия няма.
м (нерегистриран)
И какво излиза! В Чалгаристан трябва да загине дете, за да се вземат мерки за безопасност.
не е само едно дете (нерегистриран)
Поне четирима преди това, има паметни плочи отстрани на пътя.
гошо (нерегистриран)
Трябва да има завод за пасарелки,а на да ги правите аварийно,герберастки некадърници!
Дирчо
Никой няма да ползва тоя надлез да качва стълби за да пресече пътя! Държавата както винаги прави всичко наобратно! Вместо да затруднява пешеходците и да улеснява колите, трябва да е точно обратното! Да се изкопае подлез на колите да минават под мост на равнището на земята, така че пешеходците да са максимално улеснени!
Кон (нерегистриран)
Може така само в главата ти. Те обикновен надлез не могат да направят - както се вижда, ти искаш да направят подлез за коли, нещо нечувано в световната практика. Ти си гений! И какво затруднява пешеходците - няколко крачки в повече, затова без опасност за живота - няма затруднение, нарича се удобство.
Кон с каруца (нерегистриран)
Как ще пресече пътя, по надлеза ли?
890 (нерегистриран)
Прав си. И аз имам съмнения за този надлез. Особено на майки с колички, инвалиди, възрастни хора и т.н. Нещо повече, при хлъзгави стълби или при бързане хората пак ще пресичат пътя. А тогава шофьорите ще карат с голяма скорост и опасността е голяма. Разбира се подлез за колите е решение, но трябва хубаво изпълнение.
, (нерегистриран)
Подобни покрити надлези над оживените пътни артерии имаше още през деветдесетте години в Москва. Това добре, но трябваше ли, за да се се вземат мерки, да загине момчето?! Защо не го изградиха преди това!?
Peppy (нерегистриран)
Нали пише, че ще има асансьор, което е редно да бъде, защото има и възрастни с бастуни, майки с колички, а тези хора са от най-уязвимите.Жалкото е, че се прави не след един, а няколко отнети живота!
ЙацкРоцк (нерегистриран)
Добре де аз да питам, не можахте ли да си размърдате задниците преди момчето да бъде убито?
Миро (нерегистриран)
Мамка му, защо в тази държава трябва някой да умре, за да се свърши една елементарна работа!?
елементарно Миро (нерегистриран)
Защото така всичко се прави бързо и никой не пита за - цена , проект , фирми ...
Бай Тиква се уплаши (нерегистриран)
Не че му пука, че хората мрат по улиците и навсякъде другаде, уплаши се, че ще се усетят че е виновен той и мафиотската група ГЕРБ и ще му секне далаверата ... и на началниците му!!!
Пародия на държава (нерегистриран)
Колко по лесно ще е две камери на пешеходната пътека като във всяка нормална държава и драконовски глоби. Ама ЧЕНГЕСАРИТЕ от КАТ в ХРАСТИТЕ ще останат без рушвети /защо ли са оставили дебелаците и 3 години камерата да не работи/. КАТ е за тотално разформироване - лежпери и пияници. Е като явно не правят нищо що не дадат на частна фирма контрола по пътищата - за 2 седмици ще стане рай.
Гошето (нерегистриран)
Докато сънародниците ни не се научат на уважение към другите, и милиарди да похарчи държавата за надлези и подлези, всеки ден ще четем за трагедии по пътищата.
наистина (нерегистриран)
Защо трябва да загине някой, за да се сетят съответните идиоти?! А кога на двуплатновото и трилентово Цариградско шосе в София ще бъдат прпемахнати ненормалните пешеходни пътеки и ограничения от 50 км и ще бъдат направени надлези или подлези за пешеходците?!
Кон (нерегистриран)
Когато изметем Фъстъкова от общината, барабар с четата и и лапачите наоколо! За София безобразията са много повече, и навсякъде трябват или надлези (по-евтино), или подлези (по-удобно). А тук пак се залепиха тролчета на КАТ да тръбят, че глобите са му цаката.
Гражданин (нерегистриран)
В Бургас има два пешеходни надлеза, на х-л Мираж и Трапезица. Те отвреме на време се използват, колкото пъти съм минавал през лятото повече от 1 -2 не съм видял. Точно такъв тип там на Атия . . . голямо катерене ще пада. По-скоро стабилно маркирана пътека и принудително намаляване на скоростта, "легнали полицаи" та дори и построяване колело с подлез, подобно на изхода на Бургас за М.Рудник и Созопол. Пътя е хубав и много "джигит", а и там през нощта на къси наистина не се вижда
прав ви път (нерегистриран)
Е който го мързи да катери да си минава по платното. То място за паметници има.
Разгеле (нерегистриран)
Цялата им работа на администрацията е такава. Тука в София на булеварда Малинов утрепаха няколко човека и тогава се сетиха за надлез, а трябват поне още 5 само на този булевард. Нека поне да кажат каква е нормата, за да знаем. Примерно 5 убити възрастни или 2 деца и тогава правим подлез или надлез. Явно такива са чиновниците. За тях анализ на риска на движението не съществува. Важното е крадене да има.
Владо (нерегистриран)
Такива места ги има НАВСЯКЪДЕ. Нима навсякъде трябва да загине някой, за да се сетят да ги направят тия надлези ????? Хубаво, сега правят тоя надлез там. Утре размазват някой другаде при сходна ситуация. Тогава пак "аварийно" ще се проектира и изгражда (и най-важното - ОТКРИВА) и там надлез. После на трето място ... Нали не вярвате, че сега ще се сетят да ги правят тия неща едновременно навсякъде?
тези съобщения (нерегистриран)
не вършат никаква работа - снимка на нещастното дете, искаме да видим защо и как се е стигнало до тук - няма анализ, който да доведе до някакъв резултат, на какво ви учат, драги журналисти, едни регистратори само
покажете (нерегистриран)
1. убиеца- име, снимка и за къде е бързал 2 шефа на строителния участък - име снимка и колко му е платено за левашката работа
go6ku (нерегистриран)
И какъв е изводът??? Трябва на всяко проблемно кръстовище да бъде прегазен някой, за да се вземат мерки....!!!! Е.ах ти и държавата със се управниците!!!
m (нерегистриран)
Това е трябвало да стане преди десетки години. Там за първи път видях панорамен път преди близо 40 години. Това е пътя между Бургас и Созопол. Там скоростта е до 110 км/ч. БЕЗУМИЕ Е такъв път да бъде пресичан със зебри и светофари. Общините по морето направиха МИЛИОНИ, особено през последните години. СРАМОТА Е да не могат да заделят 100-150 хиляди за подобни структури по критичните места, а да разчитат на републиканския бюджет. Не може само да се плюска...
гошо (нерегистриран)
Оня герберасткия кмет от Бургас беше най-успешния кмет в България,така ли?Явно имаме странни критерии.
София (нерегистриран)
Неуважаеми управници, не може ли на сигналите на хората да се реагира своевременно, а не след като загинат няколко човека? Но явно след като не са ваши роднини или близки - не ви интересува особено! Предполагам, че и за южната дъга на Околовръстното шосе в София се чака определена бройка загинали, за да се направи надлез при спирката на Ботаническата градина!
София (нерегистриран)
Неуважаеми управници, не може ли на сигналите на хората да се реагира своевременно, а не след като загинат няколко човека? Но явно след като не са ваши роднини или близки - не ви интересува особено!
София (нерегистриран)
Този с минуса явно е някой заспал неуважаем управник, който побърза да се обиди!
antoinettetodorova@hotmail.fr
Горката майчица,сигурно му е купила коледните и новогодишни подаръци,а сега ...Господ да ѝ даде сили и вяра в бъдещето,че лудниците ни са препълнени !
Гражданин (нерегистриран)
Всички потенциално опасни места трябва да бъдат обезопасени още при строителството, а не когато се случи нещо лошо. На тези прави отсечки непременно да има кръгово движение, както е в много европейски страни. Човекът по природа се съпротивлява на правилата, затова без принуда не може.
SS (нерегистриран)
Колкото и да са обезапасени, няма ли мозък в главата на шофиращия всичко е безсмислено.
реплика (нерегистриран)
Все нещо може да се направи. Наскоро бях в Румъния и забелязах колко много кръстовище са в кръгово движение. Шофьорът няма как да не намали скоростта.
гошо (нерегистриран)
Партия ГРОП бавно и сигурно ни вкарва всички в гроба.
гошо (нерегистриран)
Не съм прав,никак не е бавно.
Бозаджия (нерегистриран)
По цял свят пешеходеца се движи хоризонтално! Само тук в подлези и надлези!
хехе (нерегистриран)
И един мърмот увива шоколада в станиол, а?
Не е така! (нерегистриран)
В големите европейски градове навсякъде има подлези или надлези и който иска да живее, ги използва. Освен това има и солени глоби за недисциплинираните.
... (нерегистриран)
... егати бозата...
Горд Европеeц
Да, в нашата Рашка-говняшка, ние, русснацие, се вдижим между точка А и точка Б по права линия, особено когато сме пили литър Боярищник. Или поне така си мислим.
Питам (нерегистриран)
Защо бе готин си си сложил точица изотзад?
Кон (нерегистриран)
Страхотно ме разсмя! Ако за теб "цял свят" е Радомир, да. А иначе си ходят по подлези и надлези, защото е най-безопасно и удобно. Но в Радомир ги няма.
НАЙ
Пуснаха запис с Василев, Петков, Бориславова и Денков, от ПП също го публикуваха
Събориха част от спортния център на Пулеви
Отстраниха шефа на Пътното във Варна заради асфалтираното място на катастрофата с НСО
Георги Георгиев: Известен тв готвач е получил над 100 000 лв., за да картографира гробищата в Банкя
Бойко Борисов за записа на ПП: Те бързо трябва да влязат в затвора
Пуснаха запис с Василев, Петков, Бориславова и Денков, от ПП също го публикуваха
Украински ракети удариха петролна база в контролиран от Русия град
Отстраниха шефа на Пътното във Варна заради асфалтираното място на катастрофата с НСО
Бойко Борисов за записа на ПП: Те бързо трябва да влязат в затвора
Военна прокуратура е пристигнала на скоростно асфалтираното местопроизшествие с кола на НСО