БДЖ вози с опасни локомотиви и вагони
Почти всички локомотиви и вагони, използвани от БДЖ са с изтекъл сертификат за безопасност и не са минали технически преглед.
Обратно в новинатаКоментари - БДЖ вози с опасни локомотиви и вагони | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Вуйчо (нерегистриран)
Вината е в чиновниците на ББ. Съгласно Наредба 58 локомотиви и вагони без сертификат за безопасност се спират от експлоатация.Тогава възниква въпросът кой ще вози влаковете?Къде ще отиде рейтинга на правителството и ББ?Защо не са осигурени средства за сертифициране.Вече вината не може да се прехвърля на тройната коалиция.
Jack Western (нерегистриран)
Влаковете първо са български, после са изплатени и едва след това са с някакви проблеми ! Долу лапите от активите !
dan (нерегистриран)
Един познат работеше във БДЖ по поддръжката - казва от нищо правим нещо, не дават пари и за едно винтче и трябва да импровизираме. Има много бързо решение - забраняват на чуждестранните тирове да пресичат България по пътища и магистрали, а да могат, но само като са качени на влак.
гост (нерегистриран)
За какво тогава съдят нещастниците от запаления влак
Bg4o (нерегистриран)
Рецептата е ясна. Реформа. Оптимизация. Ама няма добри изпълнители в България. Цените на автомобилния транспорт растат и ще растат дългосрочно. Това прави електоЖПтранспорта конкурентен. Ама всички само се оплакват. Точно сега имаме обективна възможност да върнем ЖП транспорта в играта. Има сигурно и европари за това. Все пак говорим за екология. Ама пак казвам няма изпълнители в България. Кадрите както се казва са партийни, т.е. не са мениджъри а са политически фелдфебели.
Стоян (нерегистриран)
Защо не е я продават тогава.. поне 50%?
442 (нерегистриран)
Абе въобще тази България дали има сертификат за държава, за територия или няма сертификат за нищо. БДЖ е изцяло собственост на правителството. Не може да се събудиш и всичко около теб вече да е със сертификат - ЕВРОПЕЙСКИ. АКО можеше само след събуждане болниците да са ни наред, пътищата оправени... БДЖ-то със сертификат щеше да е голям кеф ама не може.
ххх (нерегистриран)
Нищо скрито не е имало, ако сте се возили на влак щяхте да знаете в какво състояние е БДЖ по отношение на композициите. Това не е от предишното правителство, а от много години. Никой не си е правил труда да купува или да произвежда вагони и рано или късно проблема се показва на повърхността.
111111111111111111 (нерегистриран)
защо всичко скрито лъсна при сегашните управляващи и с какво ние ще им помогнем,а не само да искаме.
aся (нерегистриран)
до 1111111111111111111111111111 ами защо питаш читателите.ако беше голям родолюбец щеше сам да запощнеш.явно според теб държавата и управляващите заслужават помощ. запретвай рукави и почвай. останалите ако преценим че някой от управниците заслужава ще започнем да раздаваме помощи,ако не.......искали са да са на високи постове,ами ...да се оправят тогава.мен в къщи никой от тях не е дощъл да ме пита имам ли нужда от нещо.така че не давам, не взимам.
НАЙ
Борис Бонев обяви края на Симеоновския лифт
Загиналият при катастрофата с Кирил Петков е професионален шофьор
"Изведнъж ослепяхме напълно". Какво се случи при второто руско нахлуване край Харков
Още един млад живот остана на пътя
Какво се случи в Нова Каледония и какво общо има с това Азербайджан
Загиналият при катастрофата с Кирил Петков е професионален шофьор
Борис Бонев обяви края на Симеоновския лифт
"Изведнъж ослепяхме напълно". Какво се случи при второто руско нахлуване край Харков
Кирил Петков: Видях как си отиде един човешки живот, с охрана съм заради заплаха
Зеленски пред АФП: Русия няма сили да атакува отново Киев, целите са Харков и Донбас