12 оферти за ремонтите на още 2 тунела на АМ "Хемус", тапи ще има до 2025 г.
Реконструкцията на тунел "Витиня" все още не е приключила
Обратно в новинатаКоментари - 12 оферти за ремонтите на още 2 тунела на АМ "Хемус", тапи ще има до 2025 г. | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Хан Виадукт (нерегистриран)
България ще я има докато има ремонти на Витиня! От векове за векове!
Опааааа (нерегистриран)
Пълначите на чекмеджето пак "оферират".
хаха (нерегистриран)
изобщо някога работили ли са и 6-те тунела едновремено ?
Минаващ (нерегистриран)
Спокойно, от 2025 г. ще започнат ремонтите отново и така ... докато колонизираме Марс.
Мъни (нерегистриран)
За толкова пари да приемем, че са адекватна донякъде сума за Нов тунел, там където не е имало преди, но за префсониране на съществуващ...добро крадене се заформя
88 (нерегистриран)
Дори краденето не е най-големия проблем, краде се и в Германия. Проблема са СРОКОВЕТЕ ако бяха кратки никой нямаше и да се замисли. Българска работа.
Batkoof (нерегистриран)
С такива пари сигурно са построени всички тунели по тошово време. Сега няма да стигнат за боята.
ПИПО
Търг за строеж на магистрала в Европа. Германеца предлага 30 милиона за километър, французина предлага 50 милиона, а българина предлага 60 милиона. Организатора на търга пита българина, добре де немеца дава 30 милиона ти 60 защо си мислиш, че имаш шанс? А нашият казва "брат, 15 милиона за мене, 15 за тебе и 30 за немеца за да построи магистралата" Е такава ни е цялата работа. пс. извикайте китайска фирма и ще оправи нещата за два месеца и то на половин цена.
Майстора (нерегистриран)
Няма да се плашите, като свърши ремонта на последния тунел през 2030 та, почват наново от първия.
new (нерегистриран)
Това е приказка!Ша има кинти за море значи -))))
Интересно (нерегистриран)
Защо прокуратурата не се заеме с т.н. офериращи, които до сега крадоха като за последно. Или Бойко Методиевич Барисов не позволяет.
Соф. Джендър (нерегистриран)
Само не разбрах за тези над 90 милиона с ДДС, ще ги ремонтират или ще ги прокопават наново тези тунели? Ако ще ги ремонтират за 26 443 лв. на линеен метър, вероятно материалите ще са със златни нишки.
new (нерегистриран)
Ти пък .Бате трябват пари за Доменикана,Бали ,Мавриций и те така.Не гледай у канчето на фирмата.Ша минаваш оттам осторожно без да се задават въпроси що толкоз скъпо.Ами скъпо.
Трейс Груп (нерегистриран)
Не редиха ли жълтите павета?Дето издържаха три дни.
Човек (нерегистриран)
Добра новина! Тримата човека, които до сега ремонтираха, сега ще се прехвърлят на нов обект и ще имат още няколко години да ремонтират. Не е важна скоростта и задръстванията, важното е да стане хубаво накрая!
Свидетел (нерегистриран)
То за това пропускателния режим в офисите на тия строителни фирми, дето оферират е като в Пентагона или Белия дом. Имат какво да крият и да се пазят.
Христо (нерегистриран)
Вече две поколения българи биват тероризиране пътувайки по тази магистрала. Тези българи продължаваме да си плащаме пътния данък и винетките
сакън (нерегистриран)
Сега да не спечели някоя австрийска фирма!
3456 (нерегистриран)
Не си спомян, да съм инавам по Хемус и някой тунел да не е бил в ремонт. Колко пъти ще ги ремонтирате тези тунели?!? Направо съм изумен!
бастун (нерегистриран)
Защото е касичка.....просто та просто.Държавата дава кинти .Взимат ги и праят 30 години тунели.Докато дава ще правят
new (нерегистриран)
Ами Кирето им спря кранчето и сега ко прайм!?
Реалист (нерегистриран)
Аз предлагам да я затворят тази магистрала " Хемус ", за да спре най - после краденето!! От 30 години все я ремонтират. Когато пътуваш по нея все едно караш на слалом!!! И това е ВЕЧНО. Не се наядоха и това е. САМИ НЯМА ДА СЕ СПРАТ. Ние трябва да се активираме реално, а не пред мониторите.
Станислав (нерегистриран)
Дали ще се намери някой човек от сегашното поколение да доживее да отиде от София до Варна по магистрала без нито един ремонт и затворени участъци. Аз се съмнявам. С това темпо на ремонт и строителство тази магистрала барабар с ремонтите ще я завършат когато вече хората не използват автомобили и магистрали - някъде в далечното бъдеще.
бастун (нерегистриран)
ЕднЪ лампЪ струва там 1000 лева...... вземат я за 100 останалото у джоба на Бойка.После не ни искат.Що ли!?
България трябва коренно да се промени (нерегистриран)
Защото най-големия грях е да спазваш правилата и строителните норми. За това офертите са на същите бандити, а западните фирми си отидоха.
ОГНЯН (нерегистриран)
Малко уточнение, не съествува такова нещо като "автомагистрала Хемус".
Има ли изненадани? (нерегистриран)
Джо ПИ ГРУП Автомагистрали Трейс Груп Холд Само фирми на ГЕРБ.Те затова протестираха срещу редовното правителство.
Хаха (нерегистриран)
За две години в нормалните страни строят по 500 км магистрали със все тунелите и мостовете! Сигурно тук поставяме Световен рекорд с 6 годишен ремонт а един тунел - Витиня! Едва ли ще съм жив да карам по АМ Хемус без тапи по тунели и мостове!
П. Ескобар (нерегистриран)
Влака София - Варна прави отклонение доооо Димитровград вече 3 години заради един нищожен участък около Чирпан. Това струва на пътниците близо ЧАС закъснение. Китай построи на сърбите линия със скорост над 250 км/ч за по малко от година. Няма да се учудя ако го прекарат за по напряко и през Видин. Така ще има още повече за крадене.
. (нерегистриран)
Меси не беше ли казал че ще имаме 7 магистрали до 2020?
Абе, какъв Меси.... (нерегистриран)
На Пеле ми прилича повече тоя...хо-хо-хо
Два тунела (нерегистриран)
75 милиона.Ще има за още хотели.
Рейгън (нерегистриран)
18 месеца за ремонт на тунел ма ЕДИНСТВЕНА магистрала е пълно БЕЗУМИЕ!
Фончо Тариката (нерегистриран)
2050г. Започват редовни полети до Марс, дясната тръба на тунела Витиня е в ремонт...
123 (нерегистриран)
Браво на Надежда.
(нерегистриран)
да вземат да оправят арабаконак и витиня (към камарци) и да затворят цялата магистрала и да седнат да я оправят като хората 40 години строеж и ремонт ебаси...
Гого (нерегистриран)
Няма ремонт,има кражба от фирми на гроб.
пешо (нерегистриран)
Прав е Рюте,крив е Меси.
аз (нерегистриран)
нещастници китайците за това време тунел от софия до варна щяха да направят
Ъхъм (нерегистриран)
Искали са да кажат 3025г.
ех (нерегистриран)
Направо този ремонт си плаче за рекорд на Гинес!!!!
Вулгарос (нерегистриран)
15 км отсечка “магистрала” в непрекъснат ремонт от … 30 години!! Няма такива некадърници и олигофрени като тези в Територията!! Факт.
да (нерегистриран)
този път е всичко друго, но не и магистрала. Гледам, че пак доказани герберски фирми участват, еми това е положението на тази територия, хърватите построиха километричен мост, имам сто пъти повече тунели, виадукти и разкошна инфраструктура, а тука бай ти Асан ще мине с валяка да заглади нахръления асфалт от Мюмюн. Няма оправия!
Защото (нерегистриран)
Сторителната мафия чрез свои депутати, умишлено изгониха всички чужденци, които им застрашаваха безпроблемното крадене. Защото чуждите фирми, се обръщъщаха директно към ЕП, с оплаквания за незаконни практики в България и останаха зад борда. Високотехнологични компании, като Хохтииф, Алпине, Поор и др., просто спазваха правилата, което е най-голямото престъплемие в България и си заминаха.
1 (нерегистриран)
хахахахахаха яко, Ганя! Обичаш ли да те шбат политиците? ОбИчай!!
!! (нерегистриран)
Тея тунели ги ремонтират нон-стоп от поне 20 години и още все някой от тях е затворен за ремонт... Но пък доста хора направиха кинти от това...
мда (нерегистриран)
Не помня тия тунели да са работили всичките - все някой е в ремонт и все се образуват тапи! Последно преди 2 седмици като минах, работят 5 човека без облекло и без каски, без някакви обезопасителни въжета или каквото и да е там - пресичат на поразия, оставят си колите отстрани на пътя - абсолютно лаишка работа! Очаквам и качеството да е на същото ниво! Иначе Бойко го няма, за да пусне новия лот от Шумен до Търговище, но останах приятно изненадан, че няма да се влача с 60 там!
Трубадур (нерегистриран)
Защо в търговете не участват чужди фирми! Кошмар е с тези безкрайни ремонти! На строежите се виждат шепа дебели чичковци!
мда (нерегистриран)
Магистралата в Сърбия е правена от наши фирми, поне част от нея, и е на много по-високо ниво като качество, поне така изглежда за ползвателя. Проблемът не е във фирмите, проблемът е в стандартните ни, които са от комунизма, когато е нямало такъв трафик - България е единствената държава с толкова много тирове по пътищата от всички, в които съм бил! Проблемът е и в липсата на контрол - фирмите ще пестят от всичко, ако законът и липсата на комтрол им позволяват!
Албен Манов (нерегистриран)
Защо според теб, а? Защото асВалта няма да е 2,2 см/, а следователно и няма да има "чичко паричко"................
Инженер (нерегистриран)
Офертите са от същите идиотски фирми, които завлякоха милиони от ХЕМУС. В нормалния свят, след такъв гаф подобни фирми нямат право на участие, а тук даже и по няколко фирми на едни и същи собственици се виждат, да не изпуснат келепира. Балканска му работа, осрана.
Минчо Сливата (нерегистриран)
И кога ще завършат Хемус ?
88 (нерегистриран)
2100
fdf (нерегистриран)
Като се има предвид некъдърността на АПИ и на строителните фирми, ремонтите ще продължат до 2030 г. и когато приключат, старите "ремонтирани" тунели отново ще се затворят за ремонт на ремонта, а новите "ремонтирани" ще се затворят за довършителни работи, които ще продължат най-вевроятно до края на живота ни!
Дидо73 (нерегистриран)
Леле, тия ремонти ги започнаха след като лампа падна в "Ечемишка" и уби жена в колата й през 2018 г! ПРЕДИ ЧЕТИРИ И ПОЛОВИНА ГОДИНА!!!И още не могат да "ремонтират" общо 10 км. тунели и виадукти?Баси и великото КРАДЕНЕ пада там!!!
див аграр (нерегистриран)
Всъщност случаят с лампата беше ремонт на ремонта, тъй като задръстванията започнаха през 2015. След като приключат новите ремонти и десетгодишният цикъл се затвори през 2025, започваме пак отначало.
отвратен (нерегистриран)
ТОЗИ НЕ Е МАГСРТАЛА ! А бездънна яма за крадене !
1 (нерегистриран)
Спокойно, после ще почнат да ремонтират и виадуктите между тунелите! Все пак колкото повече време траят ремонтите - толкова повече пари ще се усвоят!
66 (нерегистриран)
офертите са само на доказани мафиотски дружества , краденето по пътищата продължава...
Майтап бе Уили! (нерегистриран)
Браво те това е директна магистрала към Шенген!
х,хха,ха,ха (нерегистриран)
както виждаме офертите са отново само на доказани мафиотски дружества,краденето по пътищата продължава....
НАЙ
Осъдиха на 3,5 г. затвор заради подкуп бившата здравна министърка на Румъния
Ожесточени боеве в Очеретине, Русия подсилва офанзивата с още военни части
Киев отвърна на атаките: Удари с дронове руски петролни рафинерии и военно летище
Руски атаки срещу енергийна инфраструктура в 3 украински области. Ударени са 4 ТЕЦ-а
"Уолстрийт джърнал": Според разузнаването на САЩ Путин не е наредил убийството на Навални
Ожесточени боеве в Очеретине, Русия подсилва офанзивата с още военни части
"Политико": Индия търси производители на оръжие, различни от Русия
Руски атаки срещу енергийна инфраструктура в 3 украински области. Ударени са 4 ТЕЦ-а
"Уолстрийт джърнал": Според разузнаването на САЩ Путин не е наредил убийството на Навални
Киев отвърна на атаките: Удари с дронове руски петролни рафинерии и военно летище