32-ма машинисти са напуснали БДЖ от началото на годината

Оплакват се от ниското заплащане, натрупания извънреден труд и недостига на локомотиви

Обратно в новината

Коментари - 32-ма машинисти са напуснали БДЖ от началото на годината | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Колеги, които присъстваха на срещата казаха, че "ръководството" нямат никаква представа от железници!!! Те живеят в собствен свят не искат да чуят проблемите ни и постоянно повтарят, че няма пари за заплати. Е как ще има като "ръководството" са повече от експлоатацията и заплатите са им в пъти по-големи от нашите!!!

То не остана поданик в царството Му!

поданици няма, ама тъпаците сте доста!

Познавах един Митьо Циганина, едвам изкласи до 12ти клас да изкара средно. Както и да е, не бях го виждал доста години, прибирам се един ден в родния град - гледам, Митьо Циганина. Викам как е бе, бачкаш ли що праиш . Ааа, вика - аз станах машинист в БДЖ-то и съм там сега. Припаднах. Та така.

Пътувал съм с него веднъж и аз го знам (май не е циганин), устата му беше много голяма и всичко знаеше :D

Ама това БДЖ-то още ли го има?

При толкова форумни експерти с готови решения на всеки проблем, съм сигурен, че БДЖ ще се оправи

БДЖ се източва от "наши" хора. Докато това е така никога няма да се оправи.

всичко ще се нареди по законите на капитализма и интереси няма смисъл много да се мисли всичко ще си дойде на мястото

Няма да стане! Докато се нареди, ще си затрием държавата. Поради разлика в заплащането, България напускат и то масово, специалисти от всички сфери. Лекари, медицински сестри, машинисти, летци, моряци, квалифицирани работници от сферата на услугите. Нашите специалисти са добре дошли на запад, защото работят добре и не са придирчиви по отношение на заплащането. Това е в ущърб на българските интереси и работи в посока на изчезване на българската държава като такава. Въпросът е много сериозен,защото процесите се развиват с голяма скорост. Ежедневно голям брой добри специалисти напускат България. В някои болници например, броят на операциите е сведен до минимум, защото липсват хирурзи и особено анестезиолози.

от доста време не ползвам услугите на БДЖ, защото: - във влаковете се возят единствено жп работници, тук-там ученици и немного пенсионери т.е. ползващи намаление или въобще нищо неплащащ -при последното ми пътуване с влак от Бургас до София /през Пловдив/ пътувах 9 часа.! -на всяка спирка се качваха само ЖП работници от или за смяна и разбира се точно в първа класа, която си бяхме закупили уж за комфорт и започваше едно викане, ядене, вицове от сорта на висок глас без да се съобразяват с никого и с нищо - отваряне на врати, прозорци, игра на карти и каквото се сетите. -и след "бързата" и комфортна услуга как отново да си помислиш да пътуваш с БДЖ. Да не говорим на колко места и по колко време престоявахме без някой да ни обясни защо. В общи линии това е транспорт със социална роля, който всички ние дотираме. Повечето линии са губещи и когато се каже ще спрем еди кой си влак до еди къде си в 14.00, защото такъв тръгва и в 15. и в 16.00 се надава вой донебесата - ама аз свършвам работа в 14.00 и ми трябва, аз пък съм до 15.00 и ми трябва незабавно и така...

Няма да има жп транспорт.

в доста държави няма жп транспорт! а в нашата има бдж, за да има на какво да се возят ромските цигани без да се харчат!

Къде бе???

моят син е машинист, вече 3 години. Говоря си с него за БДЖ. Беше му мечта, за съжаление машините са морално и технически остарели, лятото е над 40* зимата е малко по добре, заплащанети е никакво за отоворностите които поемат. Вече четири случая за хора които се хвърлят под влака , изписва по едно кило мастило в полицията и после по три водки да му мине........Е как да стоят......Там по Софето е лесно , директно в метрото, ама другите.........

Сега като няма машинисти ще бутат ли бетонния мост в Пловдив? Само питам...

Напускат заради заплащането само! Иначе са галениците на БДЖ! Пушат във влака и тровят пътниците и създават опсаности за често срещаното запалване на композициите, нарушават разписанието (пристигат по-рано на гарите със спирки), за да могат кондукторите и началник влака да пушат на воля извън влака, отказват се ролята им на шофьори в електричиките! БДЖ-то трябва да прекрати съществуването си!

Защо да го прекрати? Защото ти с болния си мозък така "мислиш"? Или за да процъфтяват гаджалските транспортни фирми?

Ами то лкомотиви вече няма, за какво да има и машинисти!

Защо изобщо са нужни машинисти на млакове като се движат по релса. Елементарно е локомотивите да се движат в автономен режим.

Кой политици съсипаха БДЖ? Бързо на въжето.

Толкова са много,че стълбовете няма да стигнат !!!!!

Защото трябва да се дават високи заплати на машинисти, техници, инженери изобщо хората които работят и са полезни. Да се намалят заплатите на чиновници, счетоводители, меринджеи, инспектори!

Защото братле времето доказа ,че диктатурата на пролетарията е нещо тотално сбъркано. И да определяш ,че повече работи този с ръцете отколкото онзи с главата е меко казано неграмотно Който смята че количеството на труда е по важно от качеството му просто си пати.

Еййй, неандерталец, отиди да видиш какъв жп транспорт има в Германия, във Франция, в Швейцария, нали тях щяхме да гоним. Боклуци прости, върнахте ни в каменната ера.

idio

добре де :) 16 песъчинки са изчезнали от морето... а колко са общо ? къф процент е това ? лостове за реакция? извънредни тройно платени смени за справяне с проблема с човешките ресурси ? какво фъргате неква изолирана цифра вън от контекст ?

Помните ли вица от соца дето Асен бие ромлянчето и обяснява: Утре българите в Либия, турците в Турция, българия ще управляваме ние! Моряците гонят чужди "хоризонти", пилотите летят срещу изгрева на чужди контитенти, ТИРаджиите и те в чужди кабинки, машинистите "след тях вървят". Утрешните управляващи са днешните "гласоподаватели" от Максуда, от Тракцията, от квартал Надежда, Бакърена, Столипиново ....Вече години наред управляващите и НС им набиват в главите научете се да четете, научете се да пишете, Вие сте....

Дядо ми е бил от първите випуски на Висшето Транспортно училище. Пазя тетрадките с лекциите и упражненията - какъв краснопис, какви хубави и чисти чертежи - пример за сегашен ученик! Било е гордост да си с такава професия! Какво виждам сега?! БДЖ докарана до пълна разруха - лошо и корумпирано управление...Та нали транспорта е от стратегичиско значение за страната ни ? До къде стигнахме!

Найки, грешиш, от сттигическо значение е ПОЛИТИКАТА, дори и да нямаме политици сред народните слуги

минимум 1500 са зимали , ко искат повече

Това което се случи с БДЖ е огледало на цялата ни Държавица.Крадахха 30г.,унижаваха кадрите,неглижираха проблемите и сега вече трябва да го закрият напълно за срам и потрес пред целия свят.Кадри обучавани във военизирано училище,подготвени,унищожиха ги.Първо и само там им отнеха всички привелегии ,а работота е тежка ,на смени,отговорна. Държава без БДЖ,без Енергетика,без икономика пиши я умряла .Ние сме все едно в следвоенно положение,само дето сме първи по луксозни имоти и возила придобити само с кражби.

Но за сметка на това мениджъри и счетоводитеки има колкото искаш и някак си незнайно защо не искат да напускат ...

Ниското заплащане ясно. Но как така при недостиг на локомотиви мащинистите бачкат извънредно? Това трябва да си голям дебил за д спретнеш такава организация.

вярно си дебил, ако смяната ти свърши в плевен и трябва да се върнеш до софия това не е ли извънареден труд

Колега, (работил съм на времето в БДЖ, ама за малко) на човека дето планира смените трябва да му се откъсне главата за такова нещо.Защото локомотивите не са като корабите и самолетите дето няма къде да слезеш и да се прехвърлиш за на обратно. А иначе проблема е в Наредбата за командировки в страната дето са приравнили машинистите към моряците и летците. Ако не беше това щяха да ви се водят комадировъки с преспиване и на началника ви който допусне такова нещо щеше да го отняся при такива случаи.

Закривай!

За това ли трябва да спираме печките за отопление в поделенията ППП да се пестът пари от ток, а за раздудата администрация и знайни и незнайни отдели дето са на заплата 1500лв си мълчат градовете.

Гошо дебелия май не е сред тях. Него и да тегли локомотива го остави, няма да се откаже.

БДЖ-то още е живо... Но и това ще се оправи :)))